וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה בדרך לשיא: "לא נותן לזה להיכנס לי לראש"

השוער הניגרי זקוק ל-4 דקות כדי לעבור את סיריגו במקום השני בתולדות הליגה הצרפתית בדקות ללא שער חובה וינסה להשיג אותן מול מארסיי (ג', 20:00): "רק רוצה לנצח כל משחק"

המחזור ה-16 בליגה הצרפתית ייצא לדרך כבר מחר (שלישי) עם שלושה משחקים. מונאקו השלישית בטבלה תתארח אצל השכנה ניס (22:00), נאנט תחכה לולנסיין ומאור מליקסון (20:00) ובמוקד, יעמוד המשחק בין ליל, שניצבת במקום השני המפתיע לבין הרביעית מארסיי.

הנשק המרכזי שמוביל את ליל להצלחה המסחררת מפתיחת העונה הוא כמובן השוער המוכר לכולנו היטב, וינסנט אניימה. הניגרי נמצא בכושר שיא. הוא לא ספג ב-13 מתוך 15 המחזורים עד כה והמספר הזה כולל רצף של עשרה וחצי משחקים, שמתקיים עד עכשיו והוארך בניצחון 0:1 על ולנסיין ביום שבת.

וינסנט אניימה שוער ליל עם דויד רוזנהאל. GettyImages
בדרך לתהילה. אניימה/GettyImages

למשחק מול מארסיי החזקה יתייצב אניימה לאחר ששמר על רשת נקייה 945 דקות רצופות והוא מתקרב לשיא כל הזמנים של הליגה הצרפתית. במקום השני ניצב סלבטורה סיריגו, שוער פריס סן ז'רמן, שרק בעונה שעברה לא ספג במשך 949 דקות רצופות, כך שאם אניימה "ישרוד" עד לדקה החמישית בלבד, הוא יחליף את השוער האיטלקי בספרי ההיסטוריה. במקום הראשון ניצב גאטן הואר, שבעונת 1992/93 במדי בורדו לא ספג במשך 1,176 דקות, 231 יותר ממה שיש לאניימה כרגע, כך שהניגרי זקוק לשניים וחצי משחקים כדי לעקוף אותו.

אניימה עצמו משתדל שלא להתעסק בשיאים כאלה ואחרים: "אני לא סופר את הדקות ואני לא נותן לספירה הזו להיכנס לראש שלי. המחויבות שלי היא לוודא שהקבוצה שלי מנצחת כל משחק שעומד בפניה".

רנה ז'יראר, מאמן ליל, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "עשרה משחקים רצופים מבלי לספוג? אני חושב שזה אף פעם לא קרה לליל. אנחנו חייבים לשמור על הרוח החיובית שיש לנו בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully