וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: אר טי גווין חתם עד לסיום העונה

2.12.2013 / 12:33

הפורוורד האמריקאי (32, 2.08) ששיחק בסיום העונה שעברה בפנאתינייקוס מצטרף לסוגרת הטבלה. פירסון עשוי לעזוב

מכבי אשדוד הודיעה הבוקר (שני) על החתמתו של הפורוורד-סנטר האמריקאי אר.טי גווין עד לסיום העונה. השחקן צפוי לנחות בישראל כבר היום ולהצטרף לאימוני הקבוצה החל ממחר. מי שעשוי לשלם את המחיר עם הגעתו של גווין הוא ריאן פירסון שמציג יכולת לא מרשימה בתקופה האחרונה.

גווין (32, 2.08) הוא בוגר מכללת ביילור משנת 2004, שיצא לאירופה לראשונה לליגה הפינית. הפורוורד האמריקאי רשם מספרים יפים בליגה השבדית לפני שקיבל הזדמנות רשונה בגרמניה וחתם בברמהאבן הגרמנית בה שיחק למשך עונה וחצי. במהלך עונת 2007/8 הצטרף לדארופשקה הטורקית ורשם בה 14.5 ו-6.5 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה שלאחר מכן פתח בפולטבה האוקראינית אך במהלכה עבר למאריופול.

אר טי גווין מול ניק קיינר מדלי. Alexander Hassenstein, GettyImages
רכש מפתיע. גווין/GettyImages, Alexander Hassenstein

גווין המשיך בסיבוב באוקראינה כשחתם בבודיבלניק קייב בעונת 2009/10 ורשם 10.7 נקודות ו-3.9 ריבאונדים. בעונה שלאחר מכן עבר ללימוז' הצרפתית, לא הרשים ולקראת סיום העונה חזר לאוקראינה לזפורז'יה בה שיחק בשנתיים וחצי האחרונות. בסיום העונה שעברה הגיע לפנאתנייקוס ורשם שבעה משחקי ליגה עם 4.1 נקודות ו-3 ריבאונדים בממוצע. העונה הגיע לאלופת פולין, ז'יילונה גורה, אך נחתך לפני פתיחת העונה.

בקבוצה הופתעו אמש מהעובדה שנתי כהן הציע לקחת אחריות בסיום ההפסד הדרמטי לנס ציונה, ודחו את אופציית התפטרותו, "נתי הוא ממש לא הבעיה שלנו", אמרו באשדוד, "זה היה הפסד כואב, אבל אנחנו נדע להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully