וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו סמית' מאשים: ניו אינגלנד ריגלה אחרינו

2.12.2013 / 12:20

"ספייגייט 2"? האנד ההגנתי של הטקסאנס אמר לאחר ההפסד: "צריך 'יכולת מיוחדת' כדי לדעת על מה ההגנה שלנו עבדה השבוע ולבצע התאמות מהירות כל כך תוך כדי משחק"

ב-2007 ספגה השושלת של ניו אינגלנד פטריוטס מכה תדמיתית לא פשוטה עם התפוצצות פרשת "ספייגייט". הפטריוטס הואשמו על ידי הליגה בכך שצילמו את הקריאות של מתאמי ההגנה של ניו יורק ג'טס במהלך משחק. הליגה קנסה את ביל בליצ'יק בחצי מיליון דולר, את הקבוצה ברבע מיליון ואף לקחה מניו אינגלנד את בחירת הסיבוב הראשון בדראפט 2008.

כעת, עולות האשמות חדשות, לכיוון אותה קבוצה, באותו נושא ממש. ניו אינגלנד יצאה אמש (ראשון) מיוסטון עם ניצחון קשה 31:34 על הטקסאנס ולאנד ההגנתי הוותיק של הטקסאנים, אנטוניו סמית', כל העסק נראה חשוד.

אנטוניו סמית' יוסטון טקסאנס. Jeff Gross, GettyImages
ריגלו אחריהם או שהטקסאנס סתם מתוסכלים? סמית'/GettyImages, Jeff Gross

אחרי ההפסד העשירי ברציפות של יוסטון, סמית' המתוסכל אמר בסיום: "אפשר היה לראות שהפטריוטס שינו את תוכנית המשחק שלהם במחצית השנייה. נראה לי מפתיע ומוזר איך הם שינו בהתקפה בדיוק את הדברים עליהם שמנו דגש במהלך השבוע האחרון ואותם ניסינו לעצור. הם עשו דברים שהם לא עשו באף משחק העונה עד עכשיו. אני מדבר בעיקר על שינוי משמעותי אחד שקשור לדרך בה תיכננו לקרוא את המהלכים בהגנה. אף פעם לא עשינו את זה עד עכשיו והם אף פעם לא עשו שינוי כמו זה, עד למשחק מולנו. זה פשוט גורם לי לדעת שמשהו לא הגיוני כאן".

סמית' המשיך: "בריידי ובליצ'יק הם שניים מהטובים ביותר שיש כי יש להם המון רעיונות חדשים, אבל צריך 'יכולת מיוחדת' כדי לדעת על מה ההגנה שלנו עבדה השבוע ולבצע התאמות מהירות כל כך. או שקבוצות מרגלות אחרינו או שאני כבר לא יודע מה קורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully