וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול ג'ורג': "אנחנו לא קרובים למקום בו צריך להיות"

סיכום הלילה ב-NBA: אינדיאנה כבר ב-1:16, אבל הכוכב שלה עוד לא מרוצה. כריס בוש מסביר את ההתפוצצות ההתקפית, כרמלו בדיכאון ומלקולם תומאס עומד להצטרף לסן אנטוניו

לילה מרתק נוסף עבר על ליגת ה-NBA בכניסה לחודש דצמבר, אבל קודם כל, נפתח עם חדשות טובות לאקס מכבי תל אביב מלקולם תומאס, שצפוי להצטרף לסגל של סגנית האלופה סן אנטוניו.

תומאס, שנחתך בעונה שעברה מהקבוצה של דיוויד בלאט אחרי ארבעה חודשים בלבד בצל יכולת מאכזבת, סיפק לפני כשבוע משחק בכורה נהדר בליגת הפיתוח, ה-NBDL, במדי לוס אנג'לס די-פנדרס, מה שמשך את תשומת ליבם של קברניטי הספרס, שם שיחק שלושה משחקים בעונת 2011/12. תומאס גם הופיע במדי גולדן סטייט ושיקגו והוא יחבור לחברו מימי מכללת סן דייגו סטייט, קוואי לאונרד וצפוי לתפוס את מקומו של בוריס דיאו הפצוע. על הסיפור דיווח לראשונה כתב ESPN, מארק סטיין.

מלקולם תומאס (מימין). Julie Jacobson, AP
לא טוב למכבי, כן לסן אנטוניו? תומאס/AP, Julie Jacobson

ומה קורה בליגה עצמה? אינדיאנה ממשיכה לדרוס ועם ה-100:105 שלה על הקליפרס בחוץ, עלתה למאזן 1:16 אדיר. אינדיאנה היא הקבוצה הראשונה מאז דאלאס ב-2002/03 שמנצחת לפחות 16 מתוך 17 המשחקים הראשונים של העונה. פול ג'ורג', שכיכב עם 27 נקודות, עדיין לא מסופק לחלוטין: "אנחנו יכולים להפוך להרבה יותר טובים, אנחנו עדיין לא קרובים בכלל לאן שצריך להגיע מבחינה התקפית. זה השלב הבא מבחינתו. ההגנה עובדת טוב ואנחנו משחקים כמו קבוצה. זה היה ניצחון גדול שלנו, ידענו שיהיה קשה במגרש הזה".

מיאמי נקלעה לפיגור 14 ברבע השלישי, במשחק הביתי שלה מול שארלוט, אבל כריס בוש הציל אותה עם שלוש שלשות תוך 79 שניות, בדרך ל-98:99 וניצחון עשירי ברציפות: "זה פשוט קרה", אמר בוש, "הייתי פנוי לגמרי וכמו שאומר חברנו לשעבר לקבוצה מייק מילר 'תן לזה לעוף'. חשבתי שאני יכול לזרוק, אז זרקתי וזה כל הסיפור".

לברון ג'יימס הוסיף: "אני לא חושב שעשינו משהו לא בסדר במשחק הזה. הגנו טוב והם קלעו כמה זריקות קשות. לא איבדנו יותר מדי כדורים, לא נתנו יותר מדי כדורים חוזרים בהתקפה או מתפרצות. זה פשוט אחד מאותם משחקים שצריך לדעת לנצח".

כריס בוש שחקן מיאמי היט. Lynne Sladky, AP
האיש למשימות מיוחדות. בוש/AP, Lynne Sladky

למי יש צרות יותר גדולות כרגע? ניו יורק ניקס חטפה הפסד תשיעי רצוף, 103:99 ביתי מול ניו אורלינס, אלא שהפליקנס עצמם חטפו מכה קשה, כאשר אנתוני דייויס, שמצוי בכושר שיא, שבר את ידו. "שיחקנו מול קבוצה נואשת, אבל גם אנחנו נואשים לניצחונות. כל ניצחון חוץ הוא מיוחד ב-NBA", אמר מונטי וויליאמס, מאמן ניו אורלינס, שייאלץ להסתדר ללא הכוכב הכי גדול שלו בתקופה הקרובה, אך קיבל שבע שלשות ו-31 נקודות מריאן אנדרסון.

כרמלו אנתוני, שסיים עם 23 נקודות ועשרה ריבאונדים, נשמע מיואש: "תשעה רצופים, שמונה רצופים, זה כבר לא משנה. אנחנו לא מסוגלים לעשות דברים כמו שצריך, לא מבינים איך לתקן מה שלא עובד. אין לנו ברירה אלא להבין את זה".

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. Kathy Willens, AP
"אנחנו לא מסוגלים לעשות דברים כמו שצריך". כרמלו אנתוני/AP, Kathy Willens

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully