וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים מתלבטים האם לשחרר את דוד רביבו מיידית מהקבוצה

2.12.2013 / 11:01

לאחר הודעתו של חיים רביבו על עזיבת המועדון ובעקבות המתיחות בין המאמן אלי כהן לקשר והשפעת המצב על חדר ההלבשה, בבירה שוקלים לחתוך את רביבו. שחקנים: "מה שעושים לברוכיאן זה גועל נפש. הוא לא חלק מזה ובכל פינה רביבו מזכיר אותו ומנסה להוציא אותו קטן"

one

שוב לא שקט בבית"ר ירושלים. ההודעה הרשמית אמש (ראשון) לגבי עזיבתו של חיים רביבו את הקבוצה, בה שימש כנציג הבעלים, לוותה בכאב ראש לא קטן לראשי המועדון. בבית"ר מתלבטים כעת מה לעשות בנוגע למצבו של דוד רביבו, אחיו של חיים, שמשתייך לסגל. בבית"ר קיימת כרגע אווירה מתוחה בין המאמן אלי כהן לשחקן והאווירה הזו מקרינה כעת גם לחדר ההלבשה כולו.

בבית"ר יודעים שיהיה קשה לדרוש מאלי כהן לתת לדוד רביבו להיות חלק מהסגל בעקבות הסיטואציה שנוצרה. בקבוצה חושבים שייתכן וההתקשרות עם דוד רביבו בעייתית בשלב זה ושוקלים לחתוך את הקשר. יחד עם זאת, בבית"ר יודעים שלא ניתן להתחזק עד לחודש ינואר וייתכן והם יערכו שיחת הבהרה בין אלי כהן לשחקן, אשר לאחריה ישימו כולם את הדברים בצד וינסו להמשיך כרגיל, אך הסיכויים לכך נמוכים.

רשמית: חיים רביבו עזב את בית"ר ירושלים

דוד רביבו בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
סיכויים נמוכים להשגת רגיעה בגזרת דוד רביבו/יוסי ציפקיס

מעבר לכך, שחקנים בקבוצה אמרו: "בלי קשר, מה שעושים לאבירם ברוכיאן זה גועל נפש. הוא לא חלק מהדבר הזה ומהסכסוך של רביבו ובכל פינה הוא מזכיר אותו ומנסה להוציא אותו קטן. אבירם בא להילחם על הקריירה שלו ועל הפרנסה שלו ומגיע לו שייתנו לו שקט, הוא ביחסים טובים עם כולם ועושה רק טוב לקבוצה".

גורמים בבית"ר אמרו על הדברים: "עצוב שזה קורה. כל הסיפור הזה לא מכבד אף אחד. ניתן לדברים להירגע ונחליט בצורה נורמלית. כרגע יש לנו משחק חשוב מול מכבי תל אביב ביום ראשון ורק בזה אנחנו רוצים לעסוק. אנחנו לא במצב כזה טוב שיש לנו זמן להתעסק בדברים אחרים ואנחנו מבקשים גם מהאוהדים שלא ייגררו לכל השטויות האלה, כי אנחנו צריכים אותם איתנו".

באימון השחרור של הקבוצה אמש אמר אלי כהן לשחקנים: "אנחנו עדיין חסרי ביטחון, אבל בכל מה שקשור למחויבות ולחימה ראינו שיפור ואני רוצה שתמשיכו בקו הזה. יש לנו משחקים קשים ונצטרך לתת 120% מעצמנו בכל משחק ולהביא נקודות". שי חדד ייעדר מהמשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון עקב צהובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully