וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: חיים רביבו עזב את בית"ר ירושלים

1.12.2013 / 15:38

איש העסקים ששימש כנציגו של טביב בהנהלה, עוזב אחרי פחות מחצי שנה. טטה בנגורה צפוי להיחתך: "לא ברור מה עובר עליו"

one

חיים רביבו סיים רשמית את תפקידו כנציג הבעלים של אלי טביב בבית"ר ירושלים. כוכב העבר היה מנותק תקופה ארוכה מהמועדון ולא הגיע למשחקי הקבוצה. למעשה, מלבד הבאת אנדרס טונייס והשיחה הקשה שערך עם אלי כהן, הוא לא היה מעורב בנעשה במועדון. היום (ראשון) הוציאה הנהלת בית"ר הודעת פרידה רשמית: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים רוצה להודות לחיים רביבו על העזרה בתקופה בה שימש כנציג הבעלים וזאת על חשבון זמנו הפרטי ובהתנדבות מלאה. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך דרכו".

חיים רביבו נציג הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
נגמר מהר. רביבו/ברני ארדוב

אכזבה גדולה נרשמה בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים אמש בסיום ההפסד 1:0 באשדוד. בבית"ר קיוו לחזור מעיר הנמל לפחות עם נקודה ולמשוך כמה שיותר אוהדים בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב בטדי, אך כעת חוששים במועדון כי בעקבות שלושת ההפסדים הרצופים גם ההכנסות ייפגעו.

אלי כהן יצא בסיום המשחק מיציאה צדדית, מכיוון שכמה עשרות אוהדים חיכו לו בחוץ. שחקנים בקבוצה אמרו על המאמן: "כואב לראות את מה שעובר עליו עם הקהל. זה לא נעים, אבל תמיד כשלא הולך האש עוברת למאמן. היינו צריכים לנצח כדי לתת לו קצת שקט. יש פה טירוף, הקהל לחוץ ואולי דווקא במשחק נגד מכבי נעצור את רצף ההפסדים הזה ונביא קצת נחת לקהל".

ליגת העל: מ.ס. אשדוד גברה 0:1 על בית"ר ירושלים

אלי כהן: "לא יודע אם זה משבר". ברוכיאן: "זה משבר"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"זה לא נעים, אבל תמיד כשלא הולך האש עוברת למאמן". אלי כהן/יוסי ציפקיס

אנדרס טונייס דווקא היה אופטימי בסיום כשאמר: "בסך הכל שיחקנו טוב היום. כולם נתנו את כל מה שיש להם והיינו טובים יותר מאשדוד. חבל על הגול שספגנו בפתיחה והיינו צריכים לרדוף אחריהם, אבל אם נמשיך ככה הנקודות יגיעו". על אבירם ברוכיאן אמר טונייס: "הוא שחקן מצויין ותוספת כוח גדולה לקבוצה. הוא היה טוב היום וממשחק למשחק שהוא ייכנס לכושר הוא יהיה המנהיג של הקבוצה ויחד כולנו נצא מהמצב הזה. לא נוריד את הראש, נבוא גם נגד מכבי תל אביב וניתן את כל מה שיש לנו".

בבית"ר יש כעס גדול על טטה בנגורה, שלאחר האימון ביום שישי הודיע לצוות המקצועי שכואבת לו הברך והוא לא ישחק בשבת. בבית"ר אמרו: "הוא עשה אימון רגיל ולא ברור מה עובר עליו. זה המשך ישיר לכל מה שאנחנו רואים ממנו וכנראה שהוא לא צריך להיות כאן".

בנגורה אמר לשחקנים בקבוצה: "אני רוצה לעזור לקבוצה יותר מכולם, קורה ששחקן לא כשיר. אבל לכעוס עליי בגלל זה? אני עושה דווקא? אני מרגיש רע, אפילו שלום לא אומרים לי".

דוד רביבו ושי חדד התחממו לאורך כל המחצית השנייה ולא נכנסו. בנוגע לחדד אמרו בבית"ר: "הוא חלק חשוב מהקבוצה והיה עליו לחץ גדול מאוד בתקופה האחרונה. לפתוח על הספסל משחק או שניים רק יחזיר אותו טוב יותר". לגבי רביבו, הקשר צפוי להיפרד מהקבוצה בינואר. הבעלים אלי טביב החמיא בסיום המשחק לטל כחילה וצחי אליחן. על אליחן אמרו בקבוצה כי לשחקן מגיע יותר קרדיט מהקהל: "צחי עובד וגם המצבים שהגענו אליהם הוא כמעט תמיד היה חלק מהם, ישחקו כאן קודם כל אלה שנותנים הכל על המגרש".

טטה בנגורה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"זה המשך ישיר לכל מה שאנחנו רואים ממנו ". טטה בנגורה/ברני ארדוב

אליחן עצמו אמר בסיום: "זה מאכזב. לא ציפינו שזה מה שיקרה. באנו ונתנו את כל מה שיש לנו, אבל יש גם משחקים כאלה שלא נכנסים כדורים ולא הולך שום דבר. צריך להמשיך לעבוד קשה ולחכות לשינוי. חסרה הרגל המסיימת, אנחנו עובדים על זה באימונים ומקווים שיהיה בסדר". לקראת מכבי תל אביב בשבוע הבא אמר אליחן: "כל משחק קשה, נבוא וניתן הכל ונקווה שיהיה בסדר. לא נעים מה שעובר על אלי כהן, אני לא חושב שצריכים לקלל ככה את המאמן אבל אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו, אנחנו קבוצה טובה ואנחנו נצא מהמצב הזה".

דייגו קצ'ובה צפוי לחתום בקבוצה בימים הקרובים וייתכן שהוא ייכלל בסגל הקבוצה נגד מכבי תל אביב. במידה וזה יקרה אייס קרים צפוי להיחתך מהקבוצה. בשל דרישת הקהל, אוהדי מכבי תל אביב יישבו ביציע הצפוני בטדי בשבוע הבא לא בדרומי כפי שתוכנן. אוהדי בית"ר התנגדו לכך שכ-9,000 כרטיסים יינתנו לאוהדי מכבי תל אביב, והם ישוכנו ביציע הצפון-מרכזי המכיל 4,000 מקומות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully