וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "לא יודע אם זה משבר". ברוכיאן: "זה משבר"

הדעות בבית"ר חלוקות והצרות גדולות אחרי עוד הפסד. המאמן: "לא נעים שהקהל מקלל". קלינגר: "הרקות שלי כואבות מהלחץ"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים בצרות. הקבוצה מהבירה ספגה הערב (שבת) הפסד שלישי ברציפות, 1:0 בחוץ מול מ.ס. אשדוד משער של ירו בלו, כבר בדקה השלישית. הלחץ בבית"ר גובר ממחזור למחזור והיא במקום העשירי כרגע. אשדוד לעומת זאת, שוב הראתה שהיא קבוצת בית מצוינת וברחה מעט מהתחתית.

מ.ס. אשדוד ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
בית"ר בצרות. הרוש מאוכזב/יוסי ציפקיס

מאמן בית"ר אלי כהן שוב שמע את הקהל קורא לו להתפטר בסיום. כהן אמר: "אני לא יודע אם זה משבר. היה שיפור גדול לעומת שני המשחקים הקודמים, הגענו למצבים ואני חושב שברוב הדקות שלטנו. היו לנו 3-4 מצבים של 100 אחוז והשוער שלהם הדף כמה כדורים". בסיום המשחק המתינו כמאה אוהדים לאלי כהן וקראו לו להתפטר. המאמן יצא מיציאה צדדית.

כהן הוסיף: "לחלק מהשחקנים זו הפעם הראשונה בה הם משחקים בליגת העל ועוד בבית"ר ירושלים - זה לא פשוט. הם נתנו את כל מה שהם יכולים. להגיע אחרי שני הפסדים ולספוג שער כבר אחרי שתי דקות זה משהו שמכניס ללחץ, אבל לא נשברנו והמשכנו לשחק".

המאמן סיכם: "יש פה קבוצה צעירה שנבנתה תוך כדי תנועה והציפיות ממנה גבוהות מדי. הציפיות שלי הן קודם כל לשחק טוב ולהיות טובים יותר. אנחנו צריכים לשחק כמו שצריך ורק אחרי זה לדבר על מיקום. יהיה שינוי בסגל בינואר. יש קשר אחורי מברזיל שמתאמן איתנו ושכנראה נצרף ובינואר יגיעו שני שחקנים נוספים. הקללות של הקהל? לא נעים, אבל גם כשניצחנו קיללו. זה פחות מעסיק אותי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הקהל נגדו. אלי כהן/יוסי ציפקיס

אבירם ברוכיאן, שהשלים 90 דקות, בעוד דוד רביבו כלל לא שיחק, אמר: "אין ספק שזה משבר. אפשר להיות מעודדים מהיכולת. להגיע מול אשדוד בחוץ לשישה שבעה מצבים בטוחים זו סיבה לאופטימיות, אבל אין ספק שנצטרך לעצור את הנפילה. כל מי שיבוא לטדי יהיה לו קשה, גם למכבי תל אביב שהיא קבוצה מצוינת. זה מאכזב, אבל זה טיבו של הקהל. כשאנחנו מפסידים הם מקללים והמאמן מקבל את כל האש. הטענות צריכות לבוא גם נגדנו כי אנחנו אשמים, ואני מקווה שנעצור את המפולת במחזור הבא".

מאמן אשדוד, ניר קלינגר, אמר: "הרקות שלי תכף מתפוצצות מהלחץ. אני לא יכול כבר לספור את המצבים הבטוחים שהגענו אליהם במחצית השנייה, ואלו משחקים שאתה חייב לגמור אותם. במקום זה ובכדור החופשי האחרון הרוש השוער כמעט הבקיע נגדנו. אנחנו אולי קבוצת הבית הכי טובה וקבוצת החוץ הכי גרועה. אני לא רוצה להסביר את זה, אני רוצה להמשיך להיות חזק בבית ולא לייצר את הלחץ בחוץ. בסוף נשתפר".

על השינוי שערך בעמדת השוער אמר המאמן: "זה לא ניסוי, אופיר בתקופה פחות טובה ובגלל זה מחזיקים שלושה שוערים בסגל. אופיר הוא שוער נהדר שעוד יגיע רחוק. שוחחתי איתו, הוא אחלה, הוא גבר והוא קיבל את זה".

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
טובים בבית, גרועים בחוץ. קלינגר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully