וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקשר קשוח למולטי מיליונר: תומאס גרבסן חוגג בוגאס

קשר העבר הדני, שבלט באברטון ושיחק שנתיים במדי ריאל מדריד, נהנה ממספר השקעות חכמות וכיום הוא מחזיק ב-100 עד 150 מיליון דולר וחי את החיים הטובים בלאס וגאס

הוא נוסע ברחבי לאס וגאס במרצדס SLR מקלארן יוקרתית ונוצצת ומבלה את רוב זמנו הפנוי בין שולחן הפוקר לרולטה בבתי הקזינו הכי נחשבים של עיר החטאים. בחור קירח ועשיר תפס לאחרונה את תשומת ליבם של האמריקאים ואז הם גילו: תומאס גרבסן.

כן, כן, זו אינה טעות. הקשר הדני, ששיחק בריאל מדריד בין 2004 ל-2006 וכיכב עוד קודם לכן במדי המבורג הגרמנית ואברטון מהפרמיירליג הפך למולטי מיליונר. על פי הדיווחים שצצו בימים האחרונים בתקשורת העולמית, גרבסן, שפרש בינואר 2009 במדי סלטיק, ניצל כמה השקעות נבונות וכיום הוא שווה בין 100 ל-150 מיליון דולר. קשר העבר העתיק את מגוריו מדנמרק ללאס וגאס, שם הוא חי עם בת הזוג, הדוגמנית האמריקאית-צ'כית, קמילה פרסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חי כמו מלך. גרבסן ופרסה בלאס וגאס/מערכת וואלה, צילום מסך

גרבסן זכור לחובבי הכדורגל בתור קשר מרכזי קשוח במיוחד. הוא נחת בריאל באופן מפתיע, כמחליף מיועד לקלוד מקאללה, אבל מעולם לא הצליח לעמוד בציפיות וספג ביקורות רבות בספרד על סגנון המשחק הקשוח שלו. בשנתיים בריאל שיחק גרבסן 36 משחקים בלבד, זאת לאחר חמש שנים מוצלחות מאוד באברטון, אליה הגיע מיד לאחר מיד לאחר יורו 2000 ולשורותיה שב בתום התקופה בריאל. במדי הנבחרת הדנית הוא שיחק 66 משחקים.

תומאס גרבסן שחקן ריאל מדריד 2005. Denis Doyle, GettyImages
לא הותיר חותם בריאל. גרבסן במדי הבלאנקוס/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully