וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בופון: "ניצחון של שש נקודות". באלוטלי טוען לגזענות

יובנטוס חגגה את ה-0:1 הדרמטי על אודינזה: "היה מאוד קשה", חלוץ מילאן טוען שספולי מקטאניה קרא לעברו קריאות גזעניות

החלק המרכזי של המחזור ה-14 בליגה האיטלקית נערך אמש (ראשון) והבהיר דבר אחד: גם השנה, יהיה קשה לעצור את יובנטוס. הגברת הזקנה שיחקה לא טוב, אבל ניצחה 0:1 את אודינזה בבית משער של פרננדו יורנטה בתוספת הזמן. רומא שוב נבלמה, הפעם עם תיקו (רביעי ברציפות), 1:1 מול אטאלנטה בחוץ והפער כבר עומד על שלוש נקודות לטובת הגברת הזקנה. מילאן, שמנסה להתאושש מהפתיחה הרעה, ניצחה 1:3 את קטאניה בחוץ, כאשר קאקה ממשיך ביכולת הטובה שלו ושוב כובש.

ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס עוצר את אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה. רויטרס
יובה בורחת. בופון עוצר את די נטאלה/רויטרס

ביובה חגגו את הניצחון הדרמטי. יורנטה, גיבור המשחק, אמר: "היה מאוד קשה, כך שאני שמח. החמצנו הרבה". המאמן אנטוניו קונטה הוסיף: "היה משחק מהנה, פרסומת טובה לכדורגל מצד שתי הקבוצות. האמנו בעצמנו עד לרגע האחרון ואפילו הימרנו לא מעט כדי להשיג את הניצחון. אל תשכחו שאנחנו מגיעים אחרי משחק מתיש בליגת האלופות, אבל מבחינה פיזית עמדנו היטב מול אודינזה, שנמצאת בכושר מצוין". ג'יג'י בופון סיכם: "יש תוצאות תיקו שמרגישות כמו הפסד ויש ניצחונות, כמו זה, שאתה מרגיש שהם שווים שש נקודות. זה היה משחק של שש נקודות".

רומא, שפתחה עם עשרה ניצחונות, עדיין ללא הפסד, אבל היא כבר עם ארבע תוצאות תיקו רצופות. המאמן רודי גרסיה ניסה להסביר: "שיחקנו רק בחצי השעה האחרונה, אבל אז עשינו את זה מצוין. לא רק איזנו את התוצאה, אלא גם הגיע לנו לנצח. צריך לשחק כל משחק כמו שעשינו בחצי השעה האחרונה וחשוב שהשחקנים יבינו זאת".

בקטאניה היה לא שקט, אחרי שמריו באלוטלי האשים את שחקן המארחת ניקולאס ספולי בגזענות בתום ה-1:3 של מילאן. באלוטלי נראה זועם וטען שספולי קרא לעברו קריאות גזעניות. הוא התקרב בצורה מאיימת לספולי, לפני שחבריו לקבוצה הרחיקו אותו מהמקום והמאמן מסימיליאנו אלגרי בחר להחליף אותו בהמשך. "זו הייתה אי הבנה, ספולי הוא איש טוב", אמר בסיום מאמן קטאניה, לואיג'י דה קאניו. באיטליה יבחנו את המקרה בעזרת צילומי הטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully