וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנות ידיעות טוענת: "ליאונל מסי - הזוכה בכדור הזהב"

הסוכנות שפרסמה במדויק את חמשת הראשונים בכדור הזהב 2012, בטוחה כי הארגנטינאי יקדים את רונאלדו וריברי. וגם: "מסי ביקש חוזה משודרג מברצלונה"

ההכרזה על הזוכה בכדור הזהב של פיפ"א לשנת 2013 תהיה רק ב-7 בינואר, אבל ההצבעה כבר הסתיימה ונתנה את האות לפרוץ השמועות. כריסטיאנו רונאלדו הוצב כמועמד הבכיר על פי סוכנויות ההימורים השונות וגם פרנק ריברי נמצא בתמונה, אך על פי סוכנות החדשות "אג'נסיה" שפרסמה במדויק את רשימת הנבחרים אשתקד, גם הפעם המנצח הגדול יהיה ליאונל מסי.

חריסטו סטויצ'קוב מעניק את פרס נעל הזהב לשחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
יוסיף לנעל הזהב גם כדור זהב חמישי? ליאונל מסי/רויטרס

הארגנטינאי זכה בפרס היוקרתי בארבע השנים הקודמות, ולמרות שעל פי סוכנויות ההימורים הוא רק שלישי כרגע, לטענת הסוכנות שמחזיקה בידיה את כל הצבעות המאמנים, הקפטנים והעיתונאים - הוא ישמור על התואר גם השנה. "מסי הוא הזוכה בכדור הזהב 2013", נכתב בחשבון הטוויטר של אג'נסיה. "1. מסי, 2. רונאלדו, 3. ריברי, 4. אנדרס אינסייטה, 5. זלאטן איברהימוביץ'".

ב"אל מונדו דפורטיבו" ציינו כי גם בשנה שעברה פרסמו אנשי אג'נסיה את החמישייה הראשונה ב-29 בנובמבר, עם סיום מועד ההצבעה, ופגעו בכולה. מסי נבחר אז ראשון, רונאלדו שני, אינייסטה שלישי, צ'אבי רביעי ורדאמל פלקאו חמישי.

בין היתר, פרסמה הסוכנות את ההצבעה של חוסה פקרמן, מאמן נבחרת קולומביה, שבחר במסי ראשון ואחריו בריברי ורונאלדו. לעומתו, אלן ז'ירס, מאמן נבחרת סנגל, ויתר על רונאלדו ברשימה שלו ובחר במסי, ריברי ואינייסטה.

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
שוב יישאר מאחור? כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

אפרופו מסי, ב"אס" הספרדי מדווחים שהפנומן הארגנטינאי פנה לנשיא ברצלונה סנדרו רוסיי, וביקש ממנו חוזה משודרג. מסי הצהיר לאחרונה שהוא לא רואה את עצמו משחק בקבוצה אחרת, אבל על פי הדיווחים, אם הוא יועמד מתישהו למכירה, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי, פ.ס.ז' ומונאקו ישמחו לרכוש אותו. מסי - כך על פי "אס" - מתכוון להשתמש בעניין בו כדי לשכנע את רוסיי להעניק לו חוזה שינוע סביב 200 אלף יורו נטו לשבוע, דבר שיגרום לו להישאר בקמפ נואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully