וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מנשנגלדבאך שמרה על מאזן מושלם בבית

רפאל כבש ב-0:1 על פרייבורג וביסס את קבוצתו במקום הרביעי, עם ניצחון חמישי רצוף. 0:2 להאנובר על פרנקפורט

המחזור ה-14 בבונדסליגה הסתיים הערב (ראשון) עם ניצחונה החמישי ברציפות של בורוסיה מנשנגלדבאך, שנותרה מושלמת במבצרה עם 0:1 על פרייבורג וקבעה שיא מועדון של שבעה ניצחונות בית רצופים. פרנקפורט, שעושה חיל בליגה האירופית וכבר עלתה לשלב הבא מהבית של מכבי תל אביב, הפסידה 2:0 להאנובר והיא קרובה מאוד לקו האדום.

רפאל שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך חוגג שער. GettyImages
מושלמים במבצר. רפאל/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - פרייבורג 0:1

הרביעית בטבלה השיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות ושמרה על מאזן מושלם במגרשה הביתי, כשהסתפקה בניצחון דחוק על פרייבורג. יותר מ-50 אלף צופים המתינו עד לדקה ה-62, אז רפאל הברזילאי כבש מקרוב אחרי הוצאת כדור חופשי מהירה ואסיסט של אוסקר ונדט. פרייבורג לא הצליחה להגיב ונותרה עם 11 נקודות במקום ה-16, ממנו הולכים בסיום העונה למבחנים. גלדבאך רביעית עם 28 נקודות, רק שלוש פחות מדורטמונד השלישית.

שחקני האנובר חוגגים. Lars Kaletta, GettyImages
עצרו את רצף הכישלונות. שחקני האנובר חוגגים/GettyImages, Lars Kaletta

האנובר - פרנקפורט 0:2

משחק תשיעי רצוף ללא ניצחון לקבוצה של ארמין פה, שהמשיכה בצלילה החופשית ונותרה עם 11 נקודות בלבד. האנובר, שבעצמה לא ניצחה בשבעת המחזורים הקודמים, התאוששה עם שלוש נקודות שהרחיקו אותה מעט מהתחתית. מאמה בירם דיוף העלה את המארחת ליתרון עם נגיחה טובה בדקה ה-25. פרנקפורט איבדה את מרטין לאניג בצהוב שני בדקה ה-57, ו-10 דקות לאחר מכן סבולץ' הוסטי ההונגרי סובב כדור חופשי לחיבורים של קווין טראפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully