וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה, נבארו הגיע ל-1,000 שלשות בקריירה

60:73 לבארסה על סראגוסה. הצלף ציין את ההישג בטקס מרגש. לפני מכבי תל אביב: 72:85 לקובאן על נימבורק הצ'כית

למרות שפתח את העונה בעצלתיים, חואן קרלוס נבארו ממשיך לשבור שיאים. 'לה בומבה' רשם היום (ראשון) ציון דרך נוסף בקריירה הארוכה ומלאת ההישגים שלו, כשהגיע ל-1,000 שלשות בליגה הספרדית במהלך משחק הניצחון של ברצלונה, 50:73 על סראגוסה. נבארו שיחק 15 דקות, בהן הספיק לצלוף 15 נקודות (0 מ-2 לשלוש, 5 מ-7 לשלוש) ולמסור 3 אסיסטים.

כדי להגיע למספר הזה, נזקק נבארו ל-554 משחקים, בהם העמיד ממוצע של 1.81 שלשות לערב. מי שניצב לפניו ברשימה הוא אגדת כדורסל ספרדית אחרת - אלברטו הררוס, כוכב ריאל מדריד בשנות ה-90 ובתחילת שנות האלפיים, שקלע לאורך הקריירה בליגה הספרדית 1,233 שלשות. נבארו בן ה-33 יתקשה להשתוות או לעקוף את הררוס ובקצב הקליעה הנוכחי שלו יזדקק ל-129 משחקים - משמש שלוש עונות לפחות.

שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו. GettyImages
אחד הצלפים הגדולים בהיסטוריה של הכדורסל האירופי. נבארו/GettyImages

"זה כבוד גדול עבורי, לא כל אחד מגיע להישג כזה", אמר חתן השמחה בסיום. "זה אומר הרבה. זה מראה שלמרות ששמרו עליי את כל סוגי ההגנות וניסו לעצור אותי בכל דרך אפשרית, עדיין הצלחתי להגיע לזריקות טובות. אני מאושר".

בארסה שייטה לניצחון קליל ואולי אחרי שפתחה את העונה בכושר רע, היא סוף סוף נכנסת לעניינים. הקטלאנים הגיעו למשחק לאחר הניצחון היוקרתי על פנרבחצ'ה אולקר ביום שישי ביורוליג ונראו טוב גם הפעם. הם פתחו פער דו ספרתי ברבע השני וניצחונם לא הוטל בספק עד הסיום. לצד נבארו, בלט גם אנטה טומיץ' עם 17 נקודות ו-13 ריבאונדים. ברצלונה נמצאת כעת במקום הרביעי בליגה, עם מאזן 2:6.

אם פספסתם, זה מה שנבארו עשה בחימום מול פרטיזן בשבוע שעבר

* לפני שתמריא לתל אביב לקראת המשחק על ראשות הבית ביורוליג, גברה לוקומוטיב קובאן 72:85 על נימבורק ועלתה למקום השני בבית א' בליגה המזרח אירופית. הרוסים התקשו במשחק הביתי, אך ברבע האחרון ברחו ליתרון דו ספרתי והבטיחו את הניצחון. ייבגני פשוטין, שרק השבוע מונה רשמית למאמן נבחרת רוסיה, נהנה מתרומה נאה מואלרי ליחודיי (19 נקודות) ואלכסיי ז'וחננקו (15) המקומיים שהובילו אותו לניצחון. אלכס מאריץ' חגג בצבע עם 15 נקודות ו-9 ריבאונדים, קרונוסלב סימון תרם 11.

שחקן לוקומוטיב קובאן אלכס מאריץ'. GettyImages
מוכנים ליד אליהו. אלכס מאריץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully