וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב-הפועל רעננה: הלחץ עובר לבלומפילד

אחרי שבאר שבע עלתה למקום הראשון, הצהובים זקוקים לתיקו (ב', 20:50, ע' 1). זהבי ייכלל בסגל, מאנה בחוץ, זיו צפוי לפתוח

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 2. ניצחונות למכבי תל אביב: 2. שערים של מכבי תל אביב: 5. ולרעננה: 0.

* מכבי ת"א והפועל רעננה הן שתיים משלוש הקבוצות היחידות בליגת העל שעדיין יש להן הפסד אחד בלבד.

* מכבי תל אביב והפועל רעננה ספגו את כמות השערים הכי נמוכה בליגה העונה: 7 כל אחת.

* ברק יצחקי צריך רק שער אחד כדי להיות הכובש המוביל נגד הפועל רעננה. כרגע יש לו 3, כמו לוולאדימיר דבאלשווילי ועדן בן בסט.

הנתונים: אתר דריבליסט

תמיר כהן שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
רעננה עדיין ללא שער נגד מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

הצהובים יצטרכו להשיג נצחון כדי לחזור למקום הראשון, זאת אחרי ניצחונה של הפועל באר שבע בשבת. הבשורות הטובות לצוות המקצועי מגיעות מכיוונו של הקשר ערן זהבי, שהחלים כמעט לגמרי מהפציעה בשריר הארבע ראשי בירך וייכלל בסגל אחרי שהחמיץ את שני המשחקים האחרונים נגד הפועל חיפה ואפואל ניקוסיה. זהבי עשוי לפתוח בהרכב, אולם ייתכן וישולב רק בהמשך המשחק כדי להחזירו לעניינים בהדרגה.

דור מיכה שהחלים גם הוא מפציעה ייכלל בסגל וצפוי גם הוא להשתלב במשחק. מי שייעדר הוא הקפטן המורחק שרן ייני. פאולו סוזה החליט לא לזמן לסגל גם את המגן הספרדי מאנה מסיבות מקצועיות, מה שמרמז אולי על עתידו של המגן לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר. גאל מרגוליס שסוחב פציעה בקרסול לא יתלבש. סוזה זימן 19 שחקנים להתכנסות בבית המלון כאשר אחד מהם יישאר בסופו של דבר מחוץ לסגל. יואב זיו צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני במקומו של ייני המורחק, כאשר עומרי בן הרוש ימשיך לפתוח בצד שמאל.

"רעננה קבוצה יעילה ומאורגנת שלא סופגת הרבה", אמר סוזה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "השחקנים שלה יודעים לנצל הזדמנויות. אני מקווה שנשחק טוב ולא נספוג. אנחנו מצפים לשחק באינטנסיביות לאורך כל 90 הדקות. לשחק בשלב הבתים באירופה בנוסף לליגה בישראל זה קשה מבחינה מנטלית ופיזית. בעשר השנים האחרונות לקבוצות שמשחקות באירופה היה קשה בליגה. אנחנו מנסים להתרכז בכל מפעל ולהשיג את התוצאות הטובות גם בליגה וגם באירופה".

הפועל רעננה:

אחרי הניצחון המשכנע על מ.ס. אשדוד בשבוע שעבר, ברעננה בעיקר שמחים ויגיעו לבלומפילד עם האמונה שגם את האלופה אפשר להפתיע. "אנחנו לא מרימים ידיים לפני אף משחק", אמר אחד השחקנים היום. "ברור שנגד מכבי זה סופר קשה, אבל אם נשגע ונשחק כדורגל חכם, גם מבלומפילד אפשר לצאת עם נקודות. זה לא בשמיים". להפתעת העונה ולמאמנה מנחם קורצקי יעמוד סגל מלא, אבל הוא לא מתכנן שינויים גדולים בהרכב. נראה כי השינוי היחידי שיתבצע הוא חזרתו של עדי נמני להרכב על חשבון גיא ליפקה בעמדת המגן הימני. כמו כן, רעננה תבוא כדי להקשות על מכבי תל אביב בהנעת הכדור ותסמוך בעיקר על ההתקפות המתפרצות עם החוד המהיר שלה.

ערן זהבי מכבי תל אביב. קובי אליהו
הבשורה הגדולה של הצהובים. ערן זהבי/קובי אליהו

יעמדו למבחן

ראדה פריצה: מכבי תל אביב

בין אם יפתח בהרכב ובין אם ישולב כמחליף, מקווים בקבוצה שפריצה יחזור להבקיע. השבדי המצוין לא כבש מאז הצמד נגד מכבי חיפה במחזור השלישי ולאחרונה הוא מתקשה לשחזר את יכולתו מעונת האליפות אשתקד. בצוות המקצועי של מכבי תל אביב מאמינים בפריצה ומחכים בסבלנות לשער שישבור את הקרח עבורו. אם זה יקרה נגד רעננה, זה עשוי לעזור לצהובים לשוב בחזרה למקום הראשון בטבלה.

גל ניר: הפועל רעננה

יש לא מעט שזוכרים את תצוגת הנפל של השוער במדי רמת השרון בעונה שעברה מול מכבי תל אביב. אם רעננה רוצה לחזור עם נקודות, אסור לה שניר יחזור על מופע האימים שלו מהעונה שעברה ויכולת גבוהה שלו מהרגיל אפילו עשויה לתת לקורצקי ולחבריו אפשרות להפתיע בבלומפילד.

שחקן מכבי תל אביב, ראדה פריצה. ברני ארדוב
במכבי תל אביב מחכים לו. ראדה פריצה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, יואב זיו, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, דן איינבינדר, מהראן ראדי, ברק יצחקי, מונס דאבור (ראדה פריצה), טל בן חיים (דור מיכה, עומרי אלטמן).

הפועל רעננה: גל ניר, עדי נמני, לואי טהא, יניב לביא, עמנואל אמבולה, בן בנימין, תמיר כהן, אסי בלדוט, אאודיס, אנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully