וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ורטה: "0:1 קטן גם טוב לנו"

המגן לא מתרגש מקצב ההבקעות הנמוך ("העיקר הניצחון, הגולים עוד יגיעו"), אך באשדוד מעוניינים להתחזק בחלוץ בינואר

one

מ.ס.אשדוד ניצחה אמש (שבת) 0:1 את בית"ר ירושלים, והפכה לקבוצת הבית הטובה בליגת העל, עם 14 נקודות מתוך 18 אפשריות בששת המשחקים באצטדיון הי"א. אפילו שתי מוליכות הטבלה, הפועל באר שבע ומכבי תל אביב צברו 13 נקודות במשחקי הבית שלהן. באשדוד מתקשים להסביר את ההבדלים העצומים בין משחקי הבית והחוץ שבהם צברה הקבוצה נקודה אחת בלבד.

החלוץ ירו בלו שחתום על שער הניצחון, כבש את שערו הרביעי העונה, אך בקבוצה מעוניינים לחזק את החלק הקדמי בחלוץ נוסף ויעשו מאמצים למצוא אחד כזה, לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר.

עופר ורטה מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
מרוצה גם מניצחון קטן. ורטה/מגד גוזני

המאמן ניר קלינגר הפתיע את שחקניו, כאשר בחר לפתוח עם שוער המשנה רועי משפתי, שהציג יכולת טובה. קלינגר קיים שיחה אישית עם השוער אופיר מרציאנו וסיפר לאחר המשחק שמרציאנו קיבל "כמו גבר" את ההחלטה לספסלו. בשבוע הבא תצא אשדוד למשחק חוץ לא פשוט נגד הפועל תל אביב בבלומפילד ועדיין לא ברור אם משפתי יקבל ימשיך לקבל את חולצת ההרכב הראשון פעם נוספת. מי שישוב לסגל בשבוע הבא הוא הקשר הצעיר גדי קינדה, שנעדר אמש בשל הרחקה.

"תמיד כיף לשחק נגד בית"ר ירושלים", אמר המגן עופר ורטה ששב להרכב. "יש אווירה טובה והמשחקים מעניינים כשהם מגיעים. היה משחק עם קצב טוב. זה נכון שבבית אנחנו באמת קבוצה אחרת ממה שאנחנו משחקים בחוץ, נצטרך לעבוד קשה גם בחוץ ולנסות להיות כמה שיותר מפוקסים".

המגן נשאל על עתיד הקבוצה ועל חוסר היציבות והוסיף: "צריך להסתכל קדימה כי אם נסתכל אחורה, רק ניכשל. היו הרבה מצבים להבקיע והחמצנו הרבה, אבל העיקר הוא שניצחנו וגם 0:1 קטן טוב לנו. אני מאמין שהגולים עוד יגיעו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
רועי משפתי שוער מ.ס אשדוד. ניב אהרונסון
קיבל קרדיט בהרכב. רועי משפתי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully