וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסבאום: "הפועל חיפה לא במשבר, מומנטומים משתנים"

1.12.2013 / 9:28

בקבוצה מאמינים שמול באר שבע יהיה אפשר לעצור את רצף ההפסדים: "נגד הגדולות שיטת המשחק שלנו עובדת"

one

אחרי שלושה הפסדים רצופים, בהפועל חיפה חושבים איך לעצור את הידרדרות הקבוצה. ביקורת קשה נשמעת בתוך המועדון על היכולת של השחקנים אתמול בהפסד 2:0 לבני סכנין. "לא יכול להיות שניראה ככה", אמר אחד השחקנים, "פשוט לא הגענו למשחק, נכון שעד השער שלהם המשחק עוד היה יחסית שקול, אבל אם נסתכל על כל המשחק לא הגענו למצב אמיתי אחד. אפשר להגיד שקנדיל נח במשחק".

בשבוע הבא תפגוש הפועל חיפה את הפועל באר שבע למשחק קשה במיוחד, כשהפסד בו יעמיד את הקבוצה על ארבעה הפסדים ברציפות ובמצב לא נעים ואופטימלי לקראת סיום הסיבוב הראשון. לא מן הנמנע שחלק לא מבוטל מהשחקנים הבכירים, שלא הירבו לשחק לאחרונה, דוגמת אושרי רואש, דריו פרננדס, מהראן לאלה, עומרי קנדה ונבוישה מרינקוביץ' ימצאו עצמם בהרכב.

עמיר נוסבאום שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
"אנחנו עדיין מתגבשים, הדרך שלנו היא נכונה". נוסבאום/מגד גוזני

למרות כל הביקורות בקבוצה מבקשים לא להיכנס ללחץ ומאמינים שדווקא מול באר שבע אפשר יהיה לסיים את רצף ההפסדים. "כבר הוכחנו נגד הגדולות ששיטת המשחק שלנו באה יותר לביטוי ועובדת יותר", אמר גורם במועדון, "נכון שאנחנו לא נראים טוב אבל הכול יכול להשתנות".

גם המגן עמיר נוסבאום המשיך את הקו לפיו לא צריך להיכנס ללחץ ולקרוא למצב בו הם נמצאים משבר, "ברור שאנחנו מאוכזבים, ידענו שיהיה משחק קשה מול סכנין. אנחנו לא צריכים להיכנס למרה שחורה. ידענו שסכנין יחכו למתפרצות ויש להם שחקנים מהירים. לא חושב שסכנין הגיעו למצבים. חוסר ריכוז של שנייה הרס לנו".

כשנשאל על חוסר היציבות אמר המגן: "אנחנו עדיין מתגבשים, הדרך שלנו היא נכונה לדעתי. אנחנו מודעים לזה שאנחנו עם שלושה הפסדים אבל מומנטום יכול להתחלף גם לטובה וגם לרעה. אנחנו ממש לא במשבר אבל לוקחים קשה את ההפסד. באר שבע זה משחק קשה, אבל כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully