וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:2 את הפועל חיפה

מערכת וואלה! ספורט

30.11.2013 / 19:45

הקבוצה של מרקו בלבול ניצלה הרחקה של יוסי דורה (56) לשני שערי בזק של חאמד גנאים (58) ומוחמד גדיר (59) והשיגה ניצחון שני רצוף. חיפה שוקעת עם הפסד שלישי רצוף

one

בני סכנין גברה הערב (שבת) 0:2 בביתה על הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל והשיגה ניצחון שני ברציפות. הקבוצה של מרקו בלבול חזרה לדוחא אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה וסימנה וי נוסף על עוד משחק, בדרכה למקום השלישי המכובד בליגה. שלומי דורה, מאמנה של חיפה, קיבל אישור לעמוד על הקווים אחרי הרחקתו בשבוע שעבר וראה את אחיו יוסי דורה מקבל צהוב שני ומורחק בדקה ה-56, הרחקה שסללה את הדרך לניצחון של סכנין. חאמד גנאים, הקשר שפתח בהרכב במקומו של רביד גזל הפצוע, העניש בדקה ה-58 והעלה את המארחים ליתרון מוצדק בבעיטה חופשית וכעבור דקה בלבד קבע מוחמד גדיר את תוצאת הסיום עם שער נוסף.

זה היה ניצחונה החמישי העונה של סכנין שנמצאת במומנטום חיובי ויכולה בהחלט להיות בהחלט מרוצה מהעונה שלה עד כה. חיפה מנגד פתחה את העונה בסערה אבל ההפסד הזה היה השלישי שלה ברציפות ואפשר בהחלט לומר שהיא נמצאת בסוג של משבר. במחזור הבא מצפה לחיפה משחק קשה מאוד בבית מול הפועל באר שבע. בני סכנין תנסה להשיג ניצחון שלישי ברציפות כשתצא למשחק חוץ לא פשוט ברעננה מול הפועל המקומית.

שחקני בני סכנין דדי בן דיין (שמאל) מוחמד כליבאת (ימין). ברני ארדוב
המשיכו את מומנטום הניצחונות. בן דיין חוגג עם כליבאת/ברני ארדוב

מהלך המשחק

* שחקני הפועל חיפה עלו למגרש עם סרטים שחורים לזכרו של הזמר המנוח אריק איינשטיין.

דקה 1: ארז פפיר הוציא את המשחק לדרך

דקה 7: מצב טוב לסכנין. אחמד קאסום הרים כדור למוחמד גדיר שנגח טוב, אבל הכדור חמק סנטימטרים מקורת שערו של קאלה.

דקה 11: התקפה נהדרת של המארחים שחיברו יותר מעשר מסירות ביניהם עד שהכדור הגיע לחאמד גנאים שמ-25 מטר בעט חזק אך מחוץ למסגרת.

דקה 14: חאמד גנאים ניצל ערבובייה ברחבה ומקרוב בעט פנימה, אבל פפיר פסל את המשחק בטענה לנבדל.

דקה 24: אור אוסטוינד השתלט על כדור שהורחק מהגנת סכנין ובעט כדור חזק מ-20 מטרים סמוך לקורת שערו של קנדיל.

דקה 30: עוד מצב טוב לסכנין. פיראס מוגרבי פרץ לתוך הרחבה, אבל במקום להעביר רוחב לגדיר הפנוי הוא בעט החוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חאמד גנאים שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
החליף את גזל בהרכב וכבש שער נהדר. חאמד גנאים/ברני ארדוב

דקה 38: סכנין המשיכה לחפש את השער הראשון והגיעה למצב לא רע כאשר פיראס מוגרבי השתלט על כדור בתוך הרחבה ומזוית קשה בעט מצוין אבל קאלה התעופף והדף לקרן.

דקה 41: אברהם פאס הבלם השתלט על כדור בתוך הרחבה של חיפה וממצב קורץ בעט מעל השער.

דקה 45: מצב גדול להפועל חיפה. אור אוסטוינד בעט מ-20 מטרים חזק. קנדיל הדף והשמיט אך למזלו הכדור פגע בקורה וסכנין ניצלה מספיגה ממש על סף המחצית.

דקה 48: סכנין פתחה חזק את המחצית השנייה במטרה להשיג הכרעה. פיראס מוגרבי הכניס כדור טוב לגדיר, שבעט טוב אבל קאלה הדף לקרן ושוב הציל את קבוצתו.

דקה 56: אדום להפועל חיפה! יוסי דורה הורחק בצהוב שני אחרי שהכשיל את עותמאן בדרך לשער של קאלה.

דקה 58: גול! שתי דקות אחרי האדום של דורה סכנין עלתה ליתרון. חאמד גנאים הקשר בעט כדור חופשי ושיגר אותו אל בין חיבורי הקורות. 0:1 מוצדק לסכנין.

דקה 59: גול! סכנין מכפילה את היתרון שלה בתוך דקה. מוחמד גדיר ניצל טעות של ניקוליץ' בהגנה והגיע לפניו לכדור ארוך ומקרוב גלגל לרשת. 0:2 מוחץ לסכנין.

* זה היה שערו הראשון של גדיר בליגה מאז ה-26.02.2012.

דקה 85: סכנין כמעט השיגה את השלישי שלה כשפיראס מוגרבי פרץ בצורה נהדרת, חדר לרחבה ומשמונה מטרים בעט חזק, אבל קאלה שוב הדף מצוין.

שחקני הפועל חיפה, יוסי דורה (ימין), לירן כהן. אדריאן הרבשטיין
ההרחקה שלו שינתה את המשחק. יוסי דורה, מימין/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, אברהם פאס (מור שושן, 70), עלא אבו סלאח, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, באסם גנאים, חאמד גנאים, פיראס מוגרבי, מוחמד גדיר (מרקו מרקובסקי, 86), מוחמד כליבאת, אחמד קאסום (כריסטיאן הידאלגו, 61).

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, לירן סרדל, דנילו ניקוליץ', טאדאס קיאנסקאס, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, רועי שוקרני (מרינקוביץ' נבוישה, 77), לירן כהן (הישאם כיוואן, 46), אור אוסטוינד, יובל אבידור, ז'רקו קוראץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully