וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "ייטב יהיה המאמן לפחות עד סוף העונה"

1.12.2013 / 10:06

אחרי עוד הפסד, במכבי פ"ת לא מתרגשים ממחאת האוהדים. לוזון: "שהאוהדים יערכו מגבית, ואלך". סבע: "המצב לא טוב"

one

לא כך ציפו במכבי פתח תקוה לפתוח את הקדנציה של ייטב לוזון בתפקיד המאמן. התבוסה אמש בווסרמיל (3:0) רק העמיקה את הבעיות המקצועיות בקבוצה, והפכה את המפגש הביתי במחזור הקרוב מול עירוני רמת השרון, למשחק העונה בתחתית. "אחרי שהם ניצחו את בני יהודה, הפער הפך להיות נקודה בלבד", אמרו במועדון. "אנחנו יוצאים למלחמה, וכדאי מאוד שננצח בה אחרת נסתבך מאוד".

הקשר דיא סבע נשאל על חילופי המאמנים וענה: "זה לא עזר היום כי שיחקנו גרוע מאוד ולא באנו למשחק אני לא יודע מאיזה סיבה אבל צריכים להסתכל קדימה. לא נראה לי שאנחנו צריכים להסתכל על אחרים, אלא איך אנחנו מתרוממים מהמצב שאנחנו נמצאים בו ואנחנו במצב לא טוב כרגע וצריכים לעבוד קשה כדי להשתפר". על השאלה כיצד הקבוצה תצא מהמשבר ענה: "רק דרך עבודה קשה. נהיה ביחד עכשיו כדי לעזור אחד לשני. הבאנו את עצמנו למצב הזה ואנחנו אלה שצריכים לצאת מזה".

מכבי פתח תקוה הובסה 3:0 בבאר שבע

ייטב לוזון בסיום: "אני לא אחד שנלחץ"

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה עם אלישע לוי הפועל באר שבע. רוני לבנה
מעמדו יציב. ייטב לוזון/רוני לבנה

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אוהדי מכבי פתח תקוה קראו למנכ"ל איציק לוזון להתפטר. לוזון עצמו שמע על כך רק לאחר ישיבה בה נפגשו עם נחמן מנדל, ובמועדון טענו כי לא יעזוב כל כך מהר. לוזון, שנראה כעוס מאוד לאור הפגנת האוהדים נגדו, אמר: "אם האוהדים רוצים שאלך, בבקשה, אבל קודם שידאגו לשלם לי פיצויים. אם הם יעשו מגבית, אני בטוח שהם יוכלו לשלם. מה זה כמה מאות אלפי שקלים בשבילם?".

לגבי טענות כאילו איים לתקוף אוהדים שימחו נגדו אמר: "לא היה ולא נברא. הפיצו שמועה כאילו אמרתי דבר אחד, אבל התכוונתי לדבר אחר. בכל מקרה, אשמח מאוד לעזוב אם מר מנדל יוכל לשלם לי דרך הוועד למען הקבוצה מאות אלפי שקלים שמגיעים לי, וייקח גם את זכויות החתימה בבנקים". במועדון הגיבו גם על ההתנהלות בנוגע למינוי ייטב לוזון: "ייטב יהיה המאמן לפחות עד תום העונה, ואולי גם בשנים הקרובות. הוא ירכוש ניסיון ויהפוך למאמן מצוין. בטח שהמשחק הזה לא מעיד על שום דבר".

מרואן קבהא ועומר גולן צפויים לחזור לסגל במשחק החשוב מול רמת השרון. איבן הרצג ייבדק ובמועדון מקווים שלא ייעדר תקופה ארוכה. כזכור, במועדון הוחלט לשחרר את הבלם בויאן ג'וקיץ' עוד לפני שהעונה החלה ובמהלך הימים הקרובים יוזמן השחקן לשיחה בה יתבקש למצוא קבוצה אחרת. אם לא יחול שיפור משמעותי אצל זיטו, גם הוא יתבקש לחפש קבוצה אחרת. דני פרדה לא נכלל בסגל בגלל פציעה ויחזור מחר לאימונים. עוזר המאמן מורד מגמאדוב יצטרף לאימוני הקבוצה החל מהיום ויחבור לעוזר אסי משיח ומאמן החלוצים קובי רפואה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully