וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "בוזגלו נכנס לקצב, הביטחון שלו גדל"

30.11.2013 / 21:18

הקשר כיכב בניצחון על מכבי פ"ת, הפועל באר שבע ראשונה בטבלה. בוזגלו: "טוב לי כאן". ייטב לוזון: "אני לא אחד שנלחץ"

one

הפועל באר שבע הביסה הערב (שבת) 0:3 את מכבי פתח תקוה במחזור ה-11 בליגת העל ועלתה לפסגת הטבלה לפחות עד יום שני, אז מכבי תל אביב תארח את הפועל רעננה. מאור בוזגלו הצטיין עם שער ובישול וקיבל לא מעט מחמאות בסיום.

מאור בוזגלו הפועל באר שבע חוגג שער. רוני לבנה
נהנה מאוד. בוזגלו/רוני לבנה

מאמן באר שבע, אלישע לוי, אמר בסיום: "שיחקנו היום בקצב נכון. הקבוצה שיחקה מהר גם אם לא הבקענו בחצי הראשון. נהניתי מהמשחק היום וצריך לדעת להמשיך ביכולת הזאת. מאור בוזגלו? הוא נכנס לקצב, הביטחון שלו גדל. היה צריך לשלב אותו במינון הנכון כי הוא לא שיחק הרבה זמן. יש לנו עומק על הספסל".

לוי נשאל שוב האם הקבוצה שלו מסוגלת לקחת אליפות והשיב: "המטרה היא להתברג בשישייה הראשונה כי ראינו שהליגה צפופה. רק אחרי זה נדבר על מטרות אחרות".

בוזגלו אמר בסיום: "אני מרגיש טוב, נמצא בקבוצה מאוד חזקה, מאוד טובה שעוזרת לי להיכנס לעניינים. כיף לי, טוב לי ואני ממשיך קדימה. כל כך רציתי לכבוש בוסרמיל, ועוד כזה שער - זה כיף גדול וזה נהדר לשמח את האוהדים ואת העיר כולה. כבשנו שער מהיר, לא איבדנו את הראש, שיחקנו עם הנעת כדור טובה וניצלנו את המצבים. אבל המשחק הזה הוא היסטוריה ואנחנו צריכים כבר לחשוב על הפועל חיפה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. רוני לבנה
דוהר בצמרת. אלישע לוי/רוני לבנה

בצד המפסיד, המאמן הטרי ייטב לוזון ערך בכורה מאכזבת כמאמן ראשי. בסיום הוא אמר: "איבדנו את הריכוז כי ניסינו להמר יותר מדי. הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם. מול קבוצה כמו באר שבע על כל חצי טעות שאתה עושה אתה משלם בשער".

על הבכורה אמר לוזון: "היה קצת קשה וקצת מרגש, אבל אני לא אחד שנלחץ מהר ויודע את העבודה. אם ניראה בהמשך העונה כמו שנראינו במחצית הראשונה, ניקח הרבה נקודות. אין לי ספק שנצא מהמצב הזה וניקח נקודות. אני מרוצה מהשחקנים, מהעבודה, מהלחימה. שטויות שלנו גרמו לבאר שבע לנצח היום".

במכבי פתח תקוה הודיעו לאחר המשחק כי בלם העבר מורד מגמאדוב, שהיה אמור להצטרף לצוות המקצועי עם מינויו של לוזון, יצטרף כעוזר שני לצד אסי משיח. פתח תקוה כבר צירפה השבוע גם את קובי רפואה, שישמש כמאמן חלוצים. רפואה ומגמאדוב יחלו לעבוד מעשית החל ממחר.

ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה עם אלישע לוי הפועל באר שבע. רוני לבנה
"קצת קשה וקצת מרגש". ייטב לוזון/רוני לבנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully