וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כליבאת: "כשגדיר משחק הוא תוספת כוח אדירה להתקפה"

1.12.2013 / 8:50

סכנין במקום השלישי ובקבוצה החמיאו לחלוץ, שכבש לראשונה העונה ב-0:2 על הפועל חיפה: "גדיר חייב לפתוח בכל משחק. הוא יוצר יתרון על היריבה"

one

מאז ה-26 בפברואר 2012 מוחמד גדיר לא כבש בליגת העל, ולאחר עונה בבוורן הבלגית הוא חזר לישראל, הצטרף לסכנין, אך העונה לא מצא את הרשת. עד אתמול (שבת) במפגש עם הפועל חיפה. גדיר כבש את השער השני ב-0:2 של סכנין על האדומים מהכרמל, סייע לקבוצה להעפיל למקום השלישי בטבלה וזכה למרב המחמאות. "גדיר חייב לפתוח בכל משחק", אמר גורם בהנהלת סכנין, "זה שחקן שבליגה שלנו יוצר לך יתרון על היריבה". גם פיראס מוגרבי ועלי עוסמאן, שהציגו משחק מצוין, קיבלו מחמאות מחבריהם, מהצוות המקצועי ומהנהלת המועדון ובכלל נראה שבצוות המקצועי מרוצים מאוד מההרכב שעלה ומהחיבור עם השחקנים. גם אוהדי הקבוצה לא הסתירו שהם מרוצים מכך שהקבוצה עלתה בהרכב שכלל חמישה שחקנים קדמיים.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין (מימין) עם מוחמד כליבאת. ברני ארדוב
מחוברים. גדיר עם כליבאת/ברני ארדוב

מוחמד כליבאת, שהציג יכולת טובה אך לא כבש הפעם, אמר: "עשינו ניצחון חשוב מאוד להמשך הדרך, אנחנו אוספים מוקדם את הנקודות השנה. כולם ראו ששלטנו מההתחלה. במחצית הראשונה זה לא הלך אבל במחצית השנייה הכרטיס האדום והשער של חאמד נתנו לנו את הדחיפה. אני שמח מאוד היום". על גדיר אמר חברו לקבוצה: "כשגדיר משחק הוא תוספת כוח אדירה להתקפה. הוא מקל עליי ואני מאוד שמח בשבילו שהוא כבש, הוא סבל מחוסר מזל ופציעות ואני מקווה שהוא עוד ייתן לנו הרבה".

על המהירות של שחקני ההתקפה אמר כליבאת: "זו חוויה אחת גדולה להסתכל לצדדים ולראות סילונים עוקפים אותך, זה ייאמר לזכות המאמן שבחר את השחקנים הנכונים. ההחלטה להישאר בסכנין הייתה כי רציתי לשחק איפה שנוח לי, אתם רואים השנה סכנין אחרת ואנחנו מקווים שתראו בהמשך סכנין אפילו טובה יותר". מי שלא שיחק גם אתמול היה סאני הספרדי. בקבוצה ציינו לשבח את השחקן שלמרות שהוא לא משחק, הוא משרה אווירה טובה בחדר ההלבשה ומתנהג במקצוענות. עם זאת, השחקן מאוכזב ממעמדו ומצפה לשחק הרבה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן בני סכנין מרקו בלבול (מרכז) חוגג ניצחון עם שחקניו. ברני ארדוב
קרובים למכבי תל אביב ובאר שבע/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully