וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולר מגחך על מעבר אפשרי לברצלונה, פפ מחמיא לרובן

קשר באיירן הגיב לשמועות על כך שנפגש עם אנשי בארסה: "זה מצחיק, הייתי בספרד לצילומים". קלופ: "רוח לחימה נהדרת"

באיירן מינכן האריכה את רצף אי ההפסדים שלה בבונדסליגה ל-39 משחקים, למרות יכולת בינונית למדי ב-0:2 על נועלת הטבלה בראונשוויג. האיש של הבווארים במשחק היה כמובן אריאן רובן, שכבש את שני השערים והעלה את אזנו העונה ל-10 כיבושים בכל המסגרות.

שחקן באיירן מינכן, אריאן רובן. Adam Pretty, GettyImages
10 שערים בכל המסגרות. אריאן רובן/GettyImages, Adam Pretty

פפ גווארדיולה שמח לפרגן להולנדי: "אני מרוצה ממנו מאוד. רובן הוא שחקן מאוד חשוב שמבקיע הרבה שערים. היה קשה כי באנו אחרי המשחקים בדורטמונד ומוסקבה. זה היה משחק שונה לגמרי". אריאן רובן עצמו הודה: "עשינו את העבודה במחצית הראשונה, אבל כל ביקורת על המחצית השנייה תהיה הוגנת. באמת לא שיחקנו טוב".

תומאס מולר טען כי לבאיירן היה קשה לייצר מוטיבציה למשחק הקצוות הזה: "עשינו מה שהיינו צריכים לעשות. לא היה קל לדרבן את עצמנו אחרי משחק מול דורטמונד ומשחק קשה בליגת האלופות במוסקבה. רצינו להשיג שער מהיר כדי להימנע מבעיות". מולר גם הזים את השמועות על פגישה שלו עם אנשי ברצלונה בספרד, כשאמר בחיוך: "צחקתי כל כך. הייתי שם יום אחד לצילום פרסומת".

היריבה המושבעת דורטמונד נותרה במקום השלישי, מרחק שבע נקודות מהפסגה, אחרי ניצחון קשה 1:3 במיינץ שקטע רצף של שני הפסדים. יורגן קלופ סיכם: "אני מאוד שמח מהתוצאה ומההתקדמות שלנו במשחק, כשהפכנו את הסיטואציה. הייתה רוח לחימה נהדרת מצד השחקנים. ניצחנו עם מגן שלא שיחק חצי שנה (לוקאש פישצ'ק) ובלם שהיה בחוץ כמעט שמונה חודשים (מנואל פרידריך)".

תומאס מולר באיירן מינכן. AP
ברצלונה לא מעניינת אותו. תומאס מולר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully