וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אנתוני גודס שוחרר

30.11.2013 / 20:47

הגעתו של סקוטי ריינולדס הובילה לשחרורו של הגארד שהגיע מהפועל תל אביב. מכבי ראשון לציון מועמדת לצרפו

הפועל חולון הודיעה הערב (שבת) לגארד אנתוני גודס כי הוא משוחרר מהסגל ורשאי למצוא קבוצה אחרת. הגארד האמריקאי, שמספר קבוצות בליגת העל נאבקו על שירותיו בקיץ, לא הרשים מתחילת העונה, ובשבוע שעבר הנחיתה חולון את סקוטי ריינולדס שתפס את מקומו. חולון החליטה לא לרשום את גודס זה משחק שני ברציפות, ולאחר מכן הודיעה לו כי הוא רשאי לעזוב. לוואלה! ספורט נודע כי מספר קבוצות בליגת העל הביעו בשחקן עניין, ביניהן מכבי ראשון לציון.

אנתוני גודס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
שישה משחקים הספיקו. אנתוני גודס/ברני ארדוב

גודס (26, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת סטנפורד היוקרתית משנת 2009 במדיה שיתף פעולה עם דן גרונפלד ולורנס היל. אחרי שסיים את לימודיו בהצלחה, נפצע בתחילת עונתו הראשונה כמקצוען ולא שיחק יותר באותה העונה. בעונת 2010/11 פרץ במדי דקוטה וויזארדס מאותה הליגה ורשם 18.2 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע. את אותה עונה סיים בליגה בונצואלה. גודס חזר לדקוטה לתחילת עונת 2011/12, אך בינואר חתם בטראמו האיטלקית שם שיתף פעולה לזמן קצר עם יניב גרין. אחרי חודשיים במועדון חזר לליגת הפיתוח לפורט ווין.

את העונה שעברה פתח גודס במדי בי סי קייב האוקראינית והצטיין עם 17.2 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע, אך קשיים כלכליים בקבוצה הביאו אותה לשחררו בפברואר. בהפועל תל אביב צירפו אותו והוא הרשים עם 15.6 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים, כולל 57.9 אחוזים מחוץ לקשת. בסדרת רבע גמר הפלייאוף עם מכבי תל אביב עלה ל-18.3 נקודות כולל 66 אחוזים מחוץ לקשת. העונה רשם בשישה משחקים 10 נקודות, 2.5 אסיסטים ו-2.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully