וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: דרור קשטן מתכוון להישאר, האוהדים התפרעו

הזהובים ירדו למקום האחרון, המאמן הודיע: "גם בשבוע שעבר הצעתי להתפטר". המועמדים להחליפו: רוני לוי ופרדי דוד. כ-200 אוהדים התפרעו, אבנים הושלכו על אוטובוס הקבוצה וסדקו שמשה. גורם: "שחקנים נראים משותקים"

one

אם היה נדמה שבני יהודה כבר הגיעה לתחתית הבור שלה העונה, הרי שהערב (שבת) היא רשמה שיא חדש. הקבוצה של דרור קשטן הפסידה 1:0 להפועל ניר רמת השרון, שלא רשמה ולו ניצחון העונה עד הערב, וצללה אל המקום האחרון בליגה, לראשונה מאז נובמבר 2008.

בעקבות ההפסד צפוי קשטן להיפגש בהמשך הלילה עם משה דמאיו. למרות המצב הקשה, קשטן מתכוון להישאר בתפקידו. כרגע ההחלטה היא בידי הבעלים משה דמאיו, שיקבל החלטה בימים הקרובים. גם האפשרות שקשטן יישאר נמצאת על הפרק.
השמות של רוני לוי ופרדי דוד עלו במועדון כמחליפים אפשריים, אולם עד כה לא נעשתה פנייה לאף אחד מהם.

מאמן בני יהודה דרור קשטן. מגד גוזני
האחריות היא שלו. קשטן/מגד גוזני

אוהדי הקבוצה זעמו בסיום, וכ-200 מהם המתינו מחוץ לאיצטדיון לאחר ההפסד, חסמו את היציאה למאמן דרור קשטן וצעקו: "אין יציאה", וקראו לשחקנים "אין לכם כבוד", "הרגתם אותנו". המאמן נאלץ לבסוף לעזוב דרך יציאה צדדית. האוהדים אף חסמו את הדרך של אוטובוס השחקנים ומנעו ממנו להתחיל בנסיעה, והמשטרה נאלצה ללוות את האוטובוס ביציעתו, כשהאוהדים רדפו אחריו במעלה הרחוב.

האוהדים לא אמרו את המילה האחרונה, וכ-150 מהם עשו את הדרך בחזרה למגרש בשכונת התקווה, והתפרעו גם שם. כשהאוטובוס של הקבוצה הגיע, הם מנעו מהשחקנים לצאת, וניידות משטרה הוזמנו למקום בכדי לעשות סדר. האוהדים זרקו אבנים על האוטובוס של השחקנים וסדקו את השמשה האחורית שלו, ואף ירקו על קשטן והשחקנים. בנוסף חסמו האוהדים עם פחים את הכניסה למגרש והדליקו חלק מהם.

גורם במועדון: "המצב בהחלט קשה, אפילו קשה מאוד. שחקנים נראים משותקים, זה ברור שחייב להיות שינוי דרסטי. יהיו שינויים בסגל בינואר בוודאות. השאלה היא רק כמה שחקנים יאבדו את מקומם בקבוצה. אפשר להבין את האוהדים, גם לנו כואב, כמו שכואב להם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מנהל בני יהודה משה דמאיו. מגד גוזני
הכדור בידיים שלו. דמאיו/מגד גוזני

דרור קשטן נשאל בסיום מה אומר פרצופו המאוכזב, ואמר: "איך אתה מצפה שייראה הפרצוף שלי כשהקבוצה מפסידה והיא במקום האחרון אחרי עשרה מחזורים? בני יהודה במצב לא טוב, בלשון המעטה, והיא תצטרך לעשות שינויים גדולים בינואר אם תרצה להישאר בליגה. לא יכול להיות שנהיה ספקים לכל קבוצה שצריכה נקודות, בדרך כלל לקבוצות תחתית שמתמודדות איתנו. זה נכון שיש עוד הרבה מחזורים ולא צריך להניף דגל לבן, אבל כדאי שנתאושש מהר, כי הקבוצות האחרות אוגרות נקודות".

המאמן המשיך ואמר: "הסרט של המשחק עובר לי בראש: מצד אחד הגענו למצבים ולא הבקענו אותם, ומצד שני רמת השרון הבקיעה בהזדמנות הראשונה שלה". על הצעקות של האוהדים שקוראים לו להתפטר אמר קשטן: "כבר בשבוע שעבר אני הצעתי להתפטר, אבל לא קיבלו את זה, ולכן אני ממשיך. אני לא נאחז בקרנות המזבח, אני יודע לקחת אחריות, והאחריות היא שלי כמובן, זה המצב נכון לעכשיו".

מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו. מגד גוזני
לא שינה דבר. שאבו/מגד גוזני

מאמן הפועל ניר רמת השרון, חיים שאבו חגג ניצחון ראשון של קבוצתו העונה ואמר: "הקבוצה עבדה במשך חודש וחצי על כל הדברים שהיו חסרים לה. עמדתי פה כבר אז במצבים פחות נעימים ואמרתי שיש פה סגל שחקנים טוב שנקלע לסיטואציה לא טובה, ואני שמח שבחודש האחרון השחקנים מוכיחים לי שצדקתי. אני לא שיניתי כלום. השחקנים פשוט שינו את הגישה שלהם, עבדו יותר קשה, עבדו על החולשות שלהם. אלה דברים שאנו עובדים עליהם מאימון לאימון וממשחק למשחק, אני לא חושב שאני שיניתי את זה. השחקנים פה הם שחקנים טובים, הם איבדו את הביטחון בגלל שרשרת ההפסדים של תחילת העונה אבל היום הליגה נפתחה מחדש והשחקנים חזרו לעצמם.

שאבו המשיך ואמר: "ההקרבה והנחישות של השחקנים שהראו שהם באמת רוצים לנצח את ההתמודדות הזאת, הביאו את הניצחון. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שהם יכולים לחגוג היום את הניצחון אבל כבר מחר אנחנו פותחים שבוע חדש ומתכוננים בשיא המרץ למשחק הבא מול פתח תקווה".

עדכון ראשון: 20:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully