וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב בישל בניצחון קלאב ברוז'

קשר הנבחרת (87 דק') הכין את הראשון ב-0:2 על אוסטנד. ניצחון בכורה לשפונגין עם מונס, 45 דקות לממן בתיקו של בוורן

ליאור רפאלוב המשיך את הכושר הטוב שלו עם בישול השער הראשון ב-0:2 של קלאב ברוז' על אוסטנד הערב (שבת). קשר נבחרת ישראל שמר על מקומו בהרכב והכין לטום דה סוטר שהרשית בדקה ה-66. רפאלוב הוחלף בדקה ה-87, כשדה סוטר השלים צמד בתוספת הזמן. ברוז' עלתה זמנית למקום השני, מרחק נקודה בלבד מהמוליכה סטנדרד ליאז' של גיא לוזון.

* יובל שפונגין שיחק 90 דקות והיה שותף לניצחון הבכורה של מונס העונה בליגה הבלגית. הקבוצה ניצחה 0:1 את לוקרן והכפילה את סך נקודותיה בליגה לשש, אחרי שב-16 המחזורים הקודמים השיגה שלוש תוצאות תיקו והפסידה 13 פעמים. שלומי ארבייטמן ישב על הספסל ולא שותף.

* חנן ממן נכנס כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה ושיחק 45 דקות ב-0:0 של ואסלנד בוורן בבית מול שרלרואה, במה שהיה משחקו השני בלבד בליגה הבלגית. רמי גרשון הפצוע לא נכלל בסגל, בוורן עם 10 נקודות במקום הלפני אחרון.

קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב. Nigel Roddis, GettyImages
בכושר מצוין. ליאור רפאלוב/GettyImages, Nigel Roddis

* רוברטו קולאוטי שיחק 45 דקות בהרכבה של אנורתוזיס פמגוסטה, שהביסה 0:3 את נאה סלאמינה במחזור ה-11 בליגה הקפריסאית. עמית בן שושן ומשה אוחיון לא נכללו בסגל.

* עידן ויצמן השלים 90 דקות בהרכבה של סימורק, ששמרה על רשת נקייה בפעם הרביעית ברציפות עם 0:0 ביתי מול קרבאח המדורגת שנייה. סימורג במקום השישי ליגה האזרית עם 19 נקודות.

* דודו אוואט ותומר חמד המתאושש מהפציעה הקשה לא נכללו בסגל של מאיורקה, שניצחה 0:1 בחוץ את אייבאר במסגרת הליגה השנייה בספרד והיא עם 24 נקודות, צמודה למקום השישי ממנו מגיעים לפלייאוף על העלייה.

* אלמוג כהן ישב על הספסל ולא שותף בהפסדה של אינגולשטאט 0:2 בבית לסנדהאוזן. אינגולשטאט במקום ה-16 בבונדסליגה השנייה, ממנו הולכים למבחנים נגד הירידה.

* טוטו תמוז לא נכלל בסגל של אורל, שהובסה 3:0 על ידי דינמו מוסקבה. אורל ניצבת במקום ה-13 המוליך למבחנים, עם 12 נקודות ב-18 משחקים בליגה הרוסית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוחלף בהפסקה. רוברטו קולאוטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully