וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי: ג'רבי ושטילוב ספורטאי השנה

ועדה מיוחדת בחרה בשניים על הישגיהם ב-2013. ג'רבי: "הצבנו לעצמנו את הבחירה כמטרה". שני הרשקו נבחר למאמן השנה

ועדה מיוחדת בוועד האולימפי בישראל תמליץ בפני הנהלת הארגון על בחירתה של הג'ודאית ירדן ג'רבי, שזכתה לפני מספר חודשים בתואר העולמי ועוד קודם במדליית ארד באליפות אירופה, לתואר ספורטאית השנה של ישראל לשנת 2013. ישיבת ההנהלה של הוועד האולימפי תיערך ב-10 בדצמבר.

ג'רבי המדורגת השנה במקום הראשון בעולם אמרה מיד עם קבלת ההודעה: "זכייה בתואר היוקרתי של ספורטאית השנה של הוועד האולימפי בישראל מאוד חשובה לי. בשנים האחרונות המאמן שלי שני הרשקו ואני הצבנו לעצמנו זכייה בתואר הזה כמטרה. אני שמחה מאוד על הבחירה בי ומקווה שבעתיד אגיע להישגים גדולים והכול כמובן תוך עבודה קשה והמון רצון".

ירדן ג'רבי ג'ודוקאית. ניב אהרונסון
ראויה לתואר. ירדן ג'רבי/ניב אהרונסון

בנוסף, תמליץ הוועדה על בחירתו של המתעמל אלכס שטילוב לספורטאי השנה 2013 בזכות זכייתו במדליית הזהב בתרגיל הקרקע ובמקום הרביעי בתרגיל הקרקע באליפות אירופה. עם קבלת ההודעה אמר שטילוב: "הבחירה בי משמחת אותי מאוד. לזכות בפעם השנייה בתואר היוקרתי ביותר בספורט הישראלי זה מחייב אותי מאוד. המטרה שלי היא לזכות במדליה אולימפית בריו 2016. אני מקווה להגשים את החלום הגדול הזה שלי".

בוועדה המיוחדת חברים אריה זייף, איתן ברק, יעל ארד, חנה שזיפי, רחלי ויגדורצ'יק, אפרים זינגר וגילי לוסטיג. הוועדה החליטה גם על בחירתו של שני הרשקו, מאמנה של ירדן ג'רבי ומאמן נבחרת הנשים של ישראל כמאמן השנה. כספורטאי השנה הצעירים נבחרו על ידי הוועדה: הגולשת האילתית הדר הלר, אלופת אירופה ומדליסטית הכסף באליפות העולם לנוער, והשחיין מרק חינאווי מיפו, שזכה בשתי מדליות זהב במשחקי הנוער האולימפיים האירופאים שהיו בקיץ האחרון בהולנד במדליית זהב באליפות מדינות הים התיכון ב-1,500 מטרים) ובמדליית כסף ב-400 מטרים באותה תחרות. ערב הכתרת ספורטאי השנה הנערך בפעם ה-65 יתקיים ב-29 בדצמבר בבית ציוני אמריקה בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully