וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס לראמוס: "ב-65 מיליון דולר אמכור אותך גם לברצלונה"

"אס" חושף שיחה שהובילה למתיחות בין קפטן ריאל לנשיא. רונאלדו ייעדר מול ויאדוליד, די מריה יפתח (ש', 21:00, 5+)

המחזור ה-15 בליגה הספרדית ייפתח בשבת, וסגנית האלופה ריאל מדריד תנסה להמשיך בדהירה שלה במסגרת המקומית ולנצח בבית את ויאדוליד (21:00, ספורט 5+ ו-HD) במטרה לצמצם את המרחק מהמוליכה ברצלונה ולקוות למעידה של הקטאלנים בבילבאו ביום ראשון. השנייה בטבלה, אתלטיקו מדריד, תפתח את משחקי המחזור במשחק חוץ מול אלצ'ה (17:00, ספורט 5 ו-HD).

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חוגג שער. GettyImages
ריאל תמשיך לחכות לו. רונאלדו/GettyImages

אלצ'ה - אתלטיקו מדריד (שבת, 17:00, ספורט 5 ו-HD)

הקולצ'ונרוס ניצחו בארבעה מתוך חמשת משחקיהם האחרונים בליגה, ויודעים שניצחון רב-שערים שלהם והפסד של ברצלונה בבילבאו ביום ראשון יכולים לחולל מהפך בטבלה. אתלטיקו הבטיחה את מקומה בשלב הבא של ליגת האלופות ומתרכזת במרדף עתה במרדף אחרי ברצלונה. אחרי שהמאמן דייגו סימאונה העניק מנוחה לחלק משחקניו באמצע השבוע, הוא צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר העומד לרשותו. דייגו קוסטה שב מפציעה ויפתח בחלק הקדמי, לצד דויד וייה. אלצ'ה, שמדורגת עשירית, תחסר את מאנו ואלברו חימנס.

שחקן אתלטיקו מדריד דייגו קוסטה. GettyImages
חוזר לעבודה. קוסטה/GettyImages

ריאל מדריד - ויאדוליד (שבת, 21:00, ספורט 5+ ו-HD)

הבלאנקוס מגיעים למשחק בכושר מצוין אחרי שהבטיחו את עלייתם לשלב הבא בליגת האלופות עם 1:4 על גלאטסראיי ורשמו ארבעה ניצחונות רצופים בליגה, אבל פער שש הנקודות מברצלונה מטיל צל על הברנבאו.

בינתיים בספרד עוסקים במתיחות בין קפטן ריאל סרחיו ראמוס לבין נשיא המועדון פלורנטינו פרס. "אס" מפרסם כי לפני קרוב לשנה אמר פרס לראמוס כי הוא מוכן למכור אותו תמורת 65 מיליון יורו. העיתון מביא תמליל שיחה בין הבלם לפרס, בו ראמוס שאל את נשיאו "אם מישהו תשלם עליי 65 מיליון יורו תשחרר אותי?", ופרס השיב, "תוכל ללכת לאן שתרצה". ראמוס שאל: "גם לברצלונה?", ופרס ענה, "גם לבארסה". לפי "אס" השיחה הזאת נערכה לפני אחד-עשר חודשים בפגישה בין ראמוס, איקר קסיאס ופרס. מאז, קסיאס הודח מהשער ונראה שעתידו של ראמוס כוסה במעט ערפל לקראת חלון ההעברות בינואר. ה"אס" פרסם סרטון בו ריאל מדריד הצטלמה לתמונה קבוצתית במהלך טורניר אודי וכיצד ראמוס הפנה את ראשו מפרס וממאן להביט בו או ללחוץ לו יד.

המאמן קרלו אנצ'לוטי התייחס לפרסומים האלה ואמר: "לנשיא פרס יש יחסים טובים מאוד עם השחקנים. סרחיו ראמוס הוא שחקן חשוב מאוד בקבוצה. אין לי בעיה איתו ואין לו בעיה איתי".

ריאל תחסר את כריסטיאנו רונאלדו הפצוע, וצפויה לפתוח עם קרים בנזמה ואנחל די מריה, שלו זה יהיה משחק ראשון מאז ה-2 בנובמבר בו הוא עולה ב-11. "אני שמח, כי הדברים יותר מורכבים כשאתה לא משחק ולא יכול לעזור לקבוצה", אמר הארגנטינאי, "אנחנו בכושר טוב ואנחנו צריכים להתפתח כקבוצה".גארת' בייל יתופקד שוב באגף ימין כפי ששיחק מול גלאטסראיי. סמי חדירה ופביו קונראו הפצועים יחסרו לאנצ'לוטי.

צפו בראמוס מתעלם במופגן מפלורנטינו פרס

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
קפטן, אבל מבחינת פרס לכל אחד יש מחיר. ראמוס/רויטרס

משחקים נוספים:

סלטה ויגו - אלמריה (19:00)
אספניול - ריאל סוסיאדד (23:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully