וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-בני יהודה: "משחק שחייבים לנצח, וננצח"

שחקן הזהובים בהצהרה לקראת גרונדמן (ש', 18:00), הפסד נוסף יערער את מעמדו של קשטן, שהקרין את סרט מסע ההישארות מ-2008. אדרי חוזר להרכב, רייכרט יפתח על ספסל המארחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגת העל: 6. 2 ניצחונות, 2 תיקו ו-2 הפסדים לכל קבוצה.

* כשרמת השרון מארחת: 1:2 לטובתה בניצחונות.

* את שני הניצחונות השיגה בני יהודה בפלייאוף של העונה שעברה.

* זה יהיה עימות בין שתי ההגנות הגרועות בליגה (רמת השרון ספגה 22, בני יהודה 20).

* בני יהודה מבקיעה הרבה מאוד יחסית למיקום שלה בטבלה: היא כבשה 12 פעמים – שזה יותר מ-6 קבוצות (ש-5 מהן מדורגות מעליה).

* בני יהודה ניצחה רק 3 פעמים ב-19 משחקי החוץ בהם שפט אותה אלון יפת – והפסידה 10 מהם.

לאתר דריבליסט

עוז ראלי, לירוי צעירי (במרכז) שחקני בני יהודה. קובי אליהו
מפגש בין שתי ההגנות הגרועות בליגה/קובי אליהו

מפתחות והכנות

הפועל ניר רמת השרון:

ברמת השרון שאבו הרבה מאוד ביטחון ממשחק התיקו בווסרמיל וכמו כן מהעובדה כי הקבוצה לא נוצחה שלושה משחקים ברציפות. בצוות המקצועי אמרו: "אם לפני זה חטפנו חמישיות ורביעיות עכשיו הקבוצה התייצבה. ניצחון אחד ירים אותנו ובשבת במיוחד. ניצחון יחזיר אותנו לליגה ויסבך את בני יהודה".

בנוגע להרכב הקבוצה נראה כי לא צפויים שינויים מההרכב שפתח בווסרמיל, כאשר בן רייכרט שנעדר בבבאר שבע עקב הרחקה איבד בשלב זה את מקומו בהרכב. יוסי שיבחון ואפרים טאקה ישחקו מאחורי אמיר האדזיץ' יחד עם קני סייף, שיפתח בכנף שמאל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אמיר האדז'יץ' שחקן עירוני רמת השרון. נמרוד סונדרס
יפתח בחוד. אמיר האדזיץ'/נמרוד סונדרס

בני יהודה: 'קרב על שש נקודות', 'להיות או לחדול', 'משחק שחייבים לנצח', 'קרב על החיים שלנו'. דומה שאין קלישאת כדורגל אחת שלא נאמרה במהלך השבוע באימוני בני יהודה לקראת המשחק. הזהובים שממוקמים כעת במקום ה-13 ומתחת לקו האדום, יודעים שהפסד ידרדר את הקבוצה אל המקום האחרון בטבלה, תסריט עליו לא חלמו במועדון, גם לא בחלומות הכי שחורים בפתיחת העונה.

המשחק מחר חשוב וגורלי גם עבור המאמן דרור קשטן. במועדון סירבו להתייחס במהלך השבוע לשאלת מעמדו של קשטן, אולם ברור שבמקרה של הפסד נוסף, יצטרכו ראשי הקבוצה לעשות זעזוע גם בצוות המקצועי. קשטן לא הירבה במילים באסיפה לקראת המשחק ובחר להקרין לשחקנים סרטון מרגש מעונת מסע ההישארות המופלא של בני יהודה ב-2008. "זה היה בהחלט סרטון מרגש", אמר אחד השחקנים בסיום האימון. "אולי זה יזיז משהו בגישה של השחקנים, כי אין חזרה ממשחק כזה. אני מקווה שהשחקנים כאן יבינו את המצב שבו אנחנו נמצאים ויעשו הכול כדי לנצח. זה בכלל לא חשוב מי פותח בהרכב או באיזה מערך נשחק. זה משחק שאנחנו חייבים לנצח ואני בטוח שנעשה את זה".

בחלק המקצועי מתכנן המאמן ארבעה שינויים בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בהפסד לעכו בשבוע שעבר. איציק עזוז יפתח בעמדת המגן הימני, אביב חדד ישוב לעמדת הבלם והשינוי המפתיע יותר יהיה חזרתו של כפיר אדרי הוותיק לעמדת המגן השמאלי, כאשר הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו יתופקד הפעם בצד שמאל בקישור. שינוי נוסף יהיה בחלק הקדמי כאשר אדם הרפקה יפתח על חשבונו של אור ברוך. קשטן יחסר את קסטוטיס איבשקביצ'יוס הפצוע ונס זמיר המוצהב.

אמש נפגשה הקבוצה לארוחת גיבוש והדלקת נר שני, שנתרמה על ידי אחד מאוהדי הקבוצה, אבי דואק. הבעלים משה דמאיו ניצל את המעמד ואמר לשחקנים: "אני מברך על היוזמה של אבי (דואק, ר"ב) להושיב את כולנו סביב שולחן כמו משפחה ולתמוך אחד בשני בתקווה להוציא את הקבוצה מהמצב הקשה אליו נקלעה. אני מודע לכך שדיבורים יפים לבדם לא יעשו את השינוי, כל שחקן חייב להבין שהליגה מתקדמת והחבל מתהדק, זה הזמן לתת עוד נשמה ועוד יכולת כדי לגרום לכך שבני יהודה תחזור לעצמה".

מאמן בני יהודה, דרור קשטן. ברני ארדוב
"סרטון מרגש". קשטן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

רמת השרון: חסן אבו זייד

במשחק מול האקסית אבו זייד יהיה השחקן הכי חשוב של רמת השרון על הדשא. בני יהודה קבוצה טובה יותר ודומיננטית במרכז השדה, אבו זייד יצטרך לעבוד קשה, לחלץ כדורים ולהיות מאוד אגרסיבי כדי לתת לרמת השרון סיכוי לנצח ולחזור לליגה.

בני יהודה: אדם הרפקה

החלוץ ההונגרי מוזכר מזה שבועות כמועמד להיחתך בחודש ינואר ולמרות זאת הוא ממשיך לקבל מדי פעם את חולצת ההרכב מקשטן. כדי לצאת מקרב התחתית הזה עם שלוש נקודות, בני יהודה תצטרך קודם כל לכבוש שערים והרפקה יהיה אחד מאלה שעליהם תוטל המשימה.

הרכבים משוערים

רמת השרון: איתמר ניצן: קובי מוסא, אבי סטרול, עשהאל בן שבת, אורי שיטרית: חסן אבו זייד, תום מנשרוב, אפרים טאקה, יוסי שיבחון, קני סייף: אמיר האדזיץ'.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, רפי דהן, לירוי צעירי, עוז ראלי, אמיליאנו פוסקו, אמיר עגייב, אדם הרפקה.

הפועל ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully