וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרציאנו: "רביבו הדריך אותי, אבל במגרש אין חברים"

שוער מ.ס. אשדוד לקראת בית"ר ירושלים (ש', 20:00, ספ' 1). ברוכיאן צפוי לפתוח במקום רביבו, שכנראה יעזוב בינואר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מפגשים בליגה הראשונה: 50. 12:26 לבית"ר, עוד 12 תיקו.

* כשאשדוד מארחת: 9:12 לבית"ר, 7 תיקו.

* בית"ר לא ניצחה באשדוד מאז אפריל 2010. בחמשת המשחקים האחרונים יש לה שם שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

* אשדוד ללא הפסד בית כבר 8 משחקים (כולל העונה שעברה).

* אשדוד מובילה את הליגה בספיגת כרטיסים צהובים במשחקי בית (17) ומחדדת את ההובלה כשמדובר בממוצע צהובים בבית (3.4 למשחק).

* בארבע השנים האחרונות בית"ר ירושלים הפסידה את המשחק הראשון בעונה בו שיחקה מול אשדוד באיצטדיון הי"א.

לאתר דריבליסט

דוד רביבו, אבירם ברוכיאן, בית"ר ירושלי. קובי אליהו
שוב חילופי משמרות. ברוכיאן במקום רביבו/קובי אליהו

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד: שלושה נצחונות יש למ.ס. אשדוד העונה וכולם הושגו במשחק בית באצטדיון הי"א. האשדודים שהושפלו במחזור הקודם 3:0 ברעננה, ינסו לחזור למסלול הניצחונות כשיארחו לקרב מסקרן את בית"ר ירושלים ובמוקד יעמוד כמובן המפגש מול האקס דוד רביבו שיתארח במגרש בו שיחק שנים רבות. במועדון ביקשו לערוך טקס הוקרה לרביבו, עם הענקת זר פרחים, אולם נענו בשלילה בשל דקת מחיאות הכפיים שמתוכננת בכל מגרשי ליגת העל, לציון מותו של אריק איינשטיין ז"ל.

בצד המקצועי מתכנן המאמן ניר קלינגר מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בתבוסה ברעננה. המגן עופר ורטה צפוי לשוב לעמדת המגן הימני, על חשבונו של שי מימון, שיסופסל. גדי קינדה המורחק יחסר ובמקומו צפוי לפתוח גיא צרפתי ושינוי נוסף יהיה הרכבתו של חאתם עבד אלחמיד במקומו של בנצי מושל הצעיר.

"מצפה לנו משחק ממש קשה", אמר השוער אופיר מרציאנו לקראת המשחק. "אנחנו משחקים בבית שלנו ונבוא בכל הכוח ונילחם על המגרש כדי לעשות תוצאה טובה ולהחזיר לעצמנו את הביטחון. זה נכון שאנחנו נראים טוב יותר בבית מאשר בחוץ, אנחנו מדברים על זה ומנסים להבין למה זה קורה. נצטרך למצוא לזה פתרונות וקודם כל אני מקווה שננצח את המשחק הקרוב נגד בית"ר ובמשחק החוץ הבא ננסה לנצח גם בחוץ".

מרציאנו שגדל במועדון התייחס גם למפגש נגד החבר הטוב דוד רביבו, שיעמוד הפעם מנגד במדי בית"ר: "כשעליתי מהנוער דוד קיבל אותי והדריך אותי ושמחתי שהוא זה שליווה אותי בשנים הראשונות בקריירה. לקחתי ממנו המון טיפים והוא תמיד היה דוגמה טובה עבורי. כולם יודעים את הקשר של אשדוד ודוד רביבו. הוא היה הקפטן שלנו במשך שנים רבות והוא היה שחקן מאוד חשוב באשדוד, ומאוד קרוב לשחקנים. דוד הוא חבר אישי טוב שלי ואני בטוח שיהיה מעניין לפגוש אותו לפני המשחק. במהלך המשחק נשכח מזה, אין חברים על המגרש ואחרי שריקת הסיום נחזור להיות חברים טובים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
"כולם יודעים את הקשר של אשדוד ודוד רביבו"/מגד גוזני

בית"ר ירושלים: מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן מתלבט בנוגע להרכב הקבוצה במשחק החוץ מחר בערב באשדוד (20:00, ספורט 1), אך נראה כי מספר שינויים יבוצעו בוודאות. אופיר קריאף צפוי לחזור להרכב ולשחק לצדו של טל כחילה בקישור האחורי. כחילה הוחלף בדקה ה-35 נגד קרית שמונה בשל התוצאה, אך ימשיך לקבל קרדיט. השינוי הנוסף יהיה הצבתו של אבירם ברוכיאן במקומו של דוד רביבו בעמדת הפליימייקר, ונראה כי מהמשחק הקרוב יקבל ברוכיאן את המושכות בעמדה זאת.

בנוגע לרביבו, בית"ר צפויה להיפרד מהשחקן בינואר בשל כל האווירה סביבו, מה גם שמעבר לכך שהמושכות במרכז השדה עוברות לברוכיאן, בבית"ר ירצו להריץ לצדו את עומר אצילי. במקרה של אצילי, כבר מתוכנן שברגע שיחזור מהפציעה, בעוד כמה שבועות, יזכה לדקות רבות.

צחי אליחן צפוי לפתוח בכנף שמאל במקומו של בריאן ז'ונס הפצוע ואילו בכנף ימין ישחק סינטיאהו סלליך. בהתקפה מתלבט המאמן בין איברהים בנגורה, איציק כהן ורועי זיקרי, כאשר ייתכן ואיציק כהן שתשוש מעט פיזית יפתח על הספסל.

שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "זה משחק על הכבוד. צריך לבוא ולתת את כל מה שיש לנו בלי קשר לכלום, פשוט לתת משחק שהקהל יידע שנתנו את הכול. ביישנו את עצמנו נגד קרית שמונה ואנחנו צריכים להוכיח שזה היה חד פעמי".

בשבוע הבא אמורים בקבוצה לנסות ולסכם עם דייגו קצ'ובה הברזילאי לחוזה לחודשיים עד לחודש ינואר. אם ירשים, ימשיך בקבוצה עד לתום העונה. החתמתו הצפויה של קצ'ובה תביא לסיום דרכו של אייס קרים בקבוצה. בבית"ר התלבטו לגבי קצ'ובה אך בשל העלויות הנמוכות והעובדה כי אין אפשרויות אחרות עד לחודש ינואר, אין לקבוצה יותר מדי מה להפסיד. על כך החליטו לבדוק את האופציה.

שחקן בית"ר ירושלים סינטאיהו סלליך. קובי אליהו
מקווים לתוצאה אחרת. סלליך מול קרית שמונה/קובי אליהו

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: עופר ורטה

המגן הצעיר מתקשה לשחזר העונה את היכולת הטובה שהביאה אותו עד הנבחרת הצעירה. ורטה נע העונה בין ההרכב לספסל ולא מצליח לייצר יציבות. בצוות המקצועי יעניקו למגן את חולצת ההרכב מחר, במשחק לא פשוט מול יריבה שתנסה לצאת מתקופה שלילית. אם ורטה יצליח להציג יכולת טובה ולתמוך בהתקפה כמו שהוא יודע, תצליח אשדוד להשיג נצחון ביתי נוסף.

בית"ר ירושלים: אבירם ברוכיאן

בבית"ר מאוד אוהדים את מה שהם רואים מהקפטן לשעבר באימונים, ורואים בו את האיש שיוכל לחבר את הקבוצה ולהוביל אותה קדימה, במיוחד בשל הניסיון שיש לו במצבים האלה. ברוכיאן רוצה לשקם את הקריירה, ועל הדרך גם את העונה המידרדרת של בית"ר אין משחק טוב יותר להוכיח את זה.

טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ימשיך לקבל קרדיט. טל כחילה/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, אלכסנדר דוידוב, רועי בקל, חאתם עבד אלחמיד, גיא צרפתי, דויד סולארי, ירו בלו.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, אנדרס טונייס, ניסו קפילוטו, לנדרי מולמו, טל כחילה, אופיר קריאף, צחי אליחן, אבירם ברוכיאן, סינטיאהו סלליך, טטה בנגורה (איציק כהן, רועי זיקרי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully