וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: פרנקו חוזר לנתניה

28.11.2013 / 21:00

המחזור הראשון יגיע לסיומו עם משחק השלמה בו תארח הקבוצה מעיר היהלומים את מכבי חיפה (13:15, ספורט 5)

המחזור הראשון בליגת העל יגיע מחר (שישי) לסיומו עם משחק ההשלמה בין ברק נתניה למכבי חיפה (13:15, ספורט 5). הקבוצה של רובי בלינקו מגיעה למשחק עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, ובהרגשה שהיא יכולה להמשיך ולהפתיע את קבוצות הליגה. בנתניה לא אהבו את האשמות של מכבי חיפה כלפי מנהלת ליגת העל על קיום המשחק כ-40 שעות אחרי משחק היורוקאפ של הירוקים, ותמכו באנשי המנהלת בהחלטה. בקבוצה מרוצים מאוד מההשתלבות של הגארד החדש דוואן רובינסון, ומקווים שג'וליאן מילס ימשיך להפגין יכולת טובה כמו שעשה מאז שחזר מהפציעה שהשביתה אותו לחודש.

מכבי חיפה החלה ביום רביעי רצף של ארבעה משחקים בשמונה ימים. זה הפעם השנייה שחיפה נמצאת ברצף כזה במהלך העונה הנוכחית, כשבפעם הקודמת היא ניצחה את כל המשחקים. דני פרנקו, שאימן בשנתיים הקודמות בנתניה, היה מרוצה מהיכולת שהפגינו השחקנים במחצית השנייה בניצחון על סקופיה, ומקווה שתהיה לכך המשכיות במשחק נגד נתניה. המאמן נתן מנוחה מרובה יותר לשלושת שחקני המפתח שלו העונה - מורן רוט, דונטה סמית' ודויד קוביאן, שלא מקבלים יותר מדי דקות ספסל העונה, ויקווה להרוויח אותם כבר מול נתניה.

"אנחנו מגיעים לשחק באולם מאוד ביתי נגד קבוצה שנמצאת במומנטום מצוין", אמר מורן רוט לקראת המשחק, "יהיה משחק מאוד אגרסיבי ואנחנו נבוא להילחם כי זה משחק מאוד חשוב עבורנו".

שחקן מכבי חיפה מורן רוט. יותם רונן
"יהיה משחק אגרסיבי". רוט/יותם רונן

המספר הנוסף

5 - משחקים רצופים ליהוא אורלנד עם מספר נקודות דו ספרתי.

16 - נקודות קלע דונטה סמית' במחצית הראשונה בהפסד לנס ציונה. במחצית השנייה הוא לא קלע בכלל.

19 - משחקים נערכו עד היום בין הקבוצות. המאזן 9:10 לחיפה.

יעמוד למבחן: מורן רוט

במשחק הליגה הקודם נגד עירוני נס ציונה הרכז היה רחוק משיאו ואף ספג עבירה טכנית. חיפה צריכה את הרכז המוביל שלו בשיא הריכוז ובשיא היכולת כדי לצאת טוב מרצף המשחקים הכמעט בלתי אפשרי שהיא עוברת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully