וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בריאן ז'ונס עשוי להיעדר מול אשדוד

28.11.2013 / 8:42

הקשר סובל מנפיחות בברך ולא התאמן השבוע. בבית"ר בונים על ברוכיאן: "הוא יכול להרים את הקבוצה ולשקם את הקריירה"

one

בבית"ר ירושלים דרוכים לקראת המשחק בשבת באשדוד ומאמינים שכבר במפגש נגד חניכיו של ניר קלינגר ייראה שיפור ביכולת ובמחויבות. נראה כי הדברים של אלי טביב באסיפה שלשום נכנסו היטב לאזני השחקנים שנראו הרבה יותר אנרגטיים ואגרסיביים בשני האימונים האחרונים.

מי שצפוי לחזור להרכב הוא אבירם ברוכיאן. בבית"ר אמרו על ברוכיאן כי "מכל הסגל הזה, הוא עבר הכל בבית"ר ומעבר ליכולת המקצועית שלו יש לו את הניסיון והוא יכול להרים את הקבוצה. רואים אותו גם עושה את זה בשיחות, בעידוד, בחיזוק של שחקנים, הוא מאוד רוצה להוציא את הקבוצה מהמצב הזה וגם לשקם את הקריירה שלו. זה פשוט הדבר הכי טוב שיכול לקרות לקבוצה היום".

בריאן ז'ונס, נבחן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עשוי להיעדר מול אשדוד. בריאן ז'ונס/ברני ארדוב

מי שלא צפוי לפתוח בשבת הוא הקשר הברזילאי בריאן ז'ונס. ז'ונס סובל מנפיחות בברך ולא התאמן במהלך השבוע. ייתכן כי הקשר ינסה להתאמן היום או מחר אך כפי שהדברים נראים הוא צפוי להיות מחוץ לסגל או על הספסל. צחי אליחן צפוי להחליף את ז'ונס.

בהתקפה מתלבט המאמן אלי כהן בין טטה בנגורה לרועי זיקרי וכמו כן בין איציק כהן לסינטאיהו סלליך בכנף ימין. טל כחילה צפוי להמשיך ולפתוח בהרכב לצידו של אופיר קריאף בקישור האחורי. דור מלול מתאמן באופן כמעט מלא עם הקבוצה וצפוי לחזור למגרשים בעוד כשבועיים-שלושה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן. טל לוי
האיש שיוציא את בית"ר מהמשבר? ברוכיאן/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully