וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הרוש: "במשחק מול קרית שמונה זה לא היינו אנחנו"

27.11.2013 / 8:14

שוער בית"ר ירושלים דיבר על המפגש לקראת מ.ס. אשדוד בביקור בבית חולים. אלי כהן לשחקנים: "היינו רכים ולא מחויבים"

one

שחקני בית"ר ירושלים סיימו את אימון אחר הצהריים אתמול (שלישי) והלכו לעשות חושבים. זה התחיל באסיפה הקשה של אלי טביב שביקר אותם ואמר להם כי הוא מצפה לשינוי מיידי אחרת יהיו שינויים בינואר ולאחר מכן המאמן אלי כהן ערך אסיפת שבה הראה לשחקנים קטעים מהמשחק נגד קרית שמונה והעיר לשחקנים על צורת המשחק.

כהן אמר לשחקנים: "שיחקנו נרפה, היינו רכים, לא מחויבים, כל מה שיגידו עלינו במשחק הזה נכון, פשוט ביישנו את עצמנו. הפסדנו בקרבות מגע ובדברים הכי בסיסיים של כדורגל ואסור שזה יקרה בשום מצב".

טביב לשחקני בית"ר: "אם יהיו שינויים, הם יהיו בסגל"

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
מתכנן שינויים בשבת. אלי כהן/ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה אמרו אמש: "הכול נכון, גם מה שטביב אמר וגם מה שאלי כהן. אחרי משחק כמו זה נגד קרית שמונה כל מה שיגידו, נסתום את הפה ונקבל. צריך דווקא לצאת מעודדים מהדברים של טביב שרואה את הדברים בצורה שקולה, יודע שאנחנו לא קבוצה גדולה ויש לנו הרבה בעיות, תומך במאמן ויודע שנעבור לא עונה פשוטה. הוא רוצה לראות אנשים שנותנים את התחת ונצטרך לתת לו את זה".

בנוגע להרכב הקבוצה בשבת, נראה שצפויים מספר שינויים. כפי שנראים הדברים, אבירם ברוכיאן וצחי אליחן יפתחו בהרכב הקבוצה כאשר גם רועי זיקרי הצעיר עשוי לחזור להרכב: "זה נראה שאלי כהן מחפש קודם כל את השחקנים שירקו דם בשבת", אמרו בבית"ר, והוסיפו: "חייבים לעצור את כדור השלג הזה. קודם כל צריך לראות שינוי בגישה של השחקנים".

בהנהלת המועדון מייחסים חשיבות רבה למשחק היות ושבוע לאחר מכן מכבי תל אביב מגיעה לטדי. בבית"ר משוכנעים שאם תהיה התאוששות באשדוד, לפחות 25 אלף איש יגיעו למשחק נגד מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשו שמח לילדים. שחקני בית"ר ירושלים בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקני בית"ר ירושלים ביקרו היום בבית החולים שערי צדק וחילקו סופגניות לכבוד חג החנוכה. השוער אריאל הרוש: "אנחנו נמשיך ונעשה את הדבר המקסימום הזה. זה הרבה יותר חשוב מכדורגל, זה הדבר האמיתי. אתה רואה את הילדים החולים ואתה מקבל משמעות לחיים. אתה מבין כמה הצרות במרכאות של הכדורגל זה שטויות. אם אנחנו באים והילדים מעלים חיוך, זה שווה את הכול".

על המשחק מול אשדוד בשבת הקרובה אמר הרוש: "אנחנו חושבים על אשדוד כבר ממוצ"ש וחייבים לתקן את הדברים הלא טובים מהמשחק האחרון. אני מקווה שבעזרת השם נחזיר לעצמנו ולקהל את הביטחון ואת הכדורגל שאנחנו באמת יודעים לשחק ואוהבים ואת מה שהראינו עד עכשיו. מה שהיה במוצ"ש מול קרית שמונה זה לא אנחנו".

על אריק איינשטיין אמר הרוש: "הוא היה מחובר לספורט ואהוב על כולם, הוא היה אוהד הפועל תל אביב, אבל זה לא משנה. כל עם ישראל אהב אותו. הוא נגע בכל אדם בארץ. זו אבידה לכל עם ישראל ואנחנו משתתפים בצערה של המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully