וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קובאן הביסה את ריטאס 53:84 ועלתה לטופ 16

בראון והנדריקס סחפו את הרוסים לניצחון רביעי רצוף. אולימפיאקוס מחצה את גלאטסראיי 54:72, צפו בקטטה האלימה בסיומה הורחק פופס מנסה בונסו. ריאל מדריד שוב דרסה

מלבד משחקה של מכבי תל אביב מול הכוכב האדום בלגרד, מתקיימים הערב (חמישי) חמישה משחקים נוספים במסגרת המחזור השביעי ביורוליג. בבית א' ייפגשו נאנטר ופרטיזן בלגרד, בבית ב' דילגה ריאל מדריד עם 69:89 קליל על באמברג, בבית ג' הביסה אולימפיאקוס את גלאטסראיי 54:72 והבטיחה את המקום הראשון. בבית ד' מחצה קובאן 53:84 את ריטאס וילנה והבטיחה מקום בטופ 16.

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. GettyImages
לא כוחות. ספאנוליס/GettyImages

בית א'

נאנטר - פרטיזן בלגרד 61:62

הניצחון היחיד העונה של פרטיזן ביורוליג היה על נאנטר בסיבוב הראשון, אך הערב גם זה לא הלך, והסרבים התרחקו מאוד מתמונת ההעפלה לטופ 16. המארחת, לעומת זאת, עשתה צעד גדול לשם. טרנטון מיצ'ם הוליך את רשימת הקלעים עם 14 נקודות, דייויד לייטי ו-וויל דניאלס הוסיפו 11 כל אחד. דרגן מילוסבלייביץ' קלע 16 למפסידה.

בית ב'

באמברג - ריאל מדריד 89:69

עוד שבוע עבר, וכמו בכל שאר המשחקים שלה העונה ביורוליג, ריאל מדריד מנצחת בפער של 19 נקודות או יותר. גם הפעם זה לא ממש היה צמוד, בעיקר בזכות 15 מ-30 מחוץ לקשת, ונראה כי הבלאנקוס ייעצרו, אם בכלל, רק בשלב הבא. ניקולה מירוטיץ' שוב הצטיין עם 20 נקודות (4 מ-5 ל-3), סרחיו רודריגס הוסיף 19 ורודי פרננדס תרם 13 נקודות ו-8 אסיסטים. את המפסידים הוליכו מייק צירבס ושרוד פורד עם 12 נקודות כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס. GettyImages
כרגיל, משייטים. רודריגס/GettyImages

בית ג'

זיילונה גורה - מלאגה 84:67

ערב המחזור, מדובר היה בקרב ישיר על המקום הרביעי בבית. בפועל, הבדלי הרמות היו ניכרים, כמו במפגש הראשון בין השתיים (אז זה נגמר ב-68:101 לאנדלוסים), ואחרי מחצית ראשונה צמודה יחסית ברחה מלאגה עם רבע שלישי מצוין ליתרון דו-ספרתי, אותו הגדילו מרגע לרגע. זוראן דראגיץ' הצטיין עם 21 נקודות, ניק קיינר מדלי הוסיף 18, 6 ריבאונדים ו-4 חטיפות. פז'מיסלב סמויקי קלע 21 למפסידים.

אולימפיאקוס - גלאטסראיי 54:72

אלופת אירופה לא עוצרת, ולאחר שניצחה את מלאגה בשבוע שעבר והבטיחה מקום בטופ 16, רשמה את אחד הנצחונות הגדולים ביותר שלה העונה והבטיחה גם את ראשות הבית. המארחת פתחה יתרון דו-ספרתי כבר ברבע השני, ברבע השלישי הפער צמח ל-20, ברבע האחרון הגיע עד 26. רצף שלושת הנצחונות של הטורקים נקטע, ונקטע בגדול. בריאנט דנסטון הצטיין עם 18 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 חסימות ב-22 דקות, ואסיליס ספאנוליס הוסיף 12. המפסידה קיבלה רק שני שחקנים בספרות כפולות - פורקן אלדמיר וסינן גולר, שקלעו 10 נקודות כל אחד.

הרגע המכוער במשחק הגיע לקראת תום המשחק, כשפופס מנסה בונסו ומירזה בגיץ' פתחו בקטטה אלימה שגרמה להפסקת ההתמודדות למספר דקות. זה נגמר בכך שהשניים הורחקו, כמו גם גאורגיוס פרינטזיס. כך זה נראה:

שחקן מלאגה ניק קיינר מדלי. GettyImages
עוד משחק טוב שלו. קיינר מדלי/GettyImages

בית ד'

ריטאס וילנה - קובאן 84:53

תגידו מזל טוב לקבוצה הראשונה מבית ד' שהבטיחה את מקומה בטופ 16. מאז ההפסד למכבי תל אביב השיגה קובאן ארבעה נצחונות רצופים, ונדמה כאילו היא בדרך הבטוחה גם לסיים בראשות הבית. ריטאס עוד פתחה עם רבע ראשון של 16:24, אולם האורחת השיבה עם רבע שני של 7:23 ורבע שלישי של 22:9, ומשם כבר לא הביטה לאחור. דריק בראון הצטיין עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים, ריצ'רד הנדריקס הוסיף 14, 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-4 חסימות, סימאס יסאיטיס תרם 10 נקודות. 15 נקודות של ריינאלדס סייבוטיס לא הספיקו לריטאס, שרושמת הפסד שישי רצוף מאז אותו ניצחון גדול על פנאתינייקוס.

שחקן קובאן ריצ'רד הנדריקס. GettyImages
ברוך הבא לטופ 16. הנדריקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully