וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוני ניר וזאק רוזן מצטרפים למכבי אשדוד

27.11.2013 / 13:14

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הפורוורד (27, 2.04) יחתום בקבוצה של נתי כהן. גם המתאזרח מגיע לאחר ששוחרר מירושלים

הפורוורד יוני ניר יצטרף היום (רביעי) לאימוני מכבי אשדוד, כפי שפורסם לראשונה אתמול בוואלה! ספורט, לאחר שהבוקר סיכם על סיום דרכו בהפועל תל אביב. ניר מיעט לקבל הזדמנויות מאז תחילת העונה, למרות שהצטיין במשחק גביע המדינה נגד אליצור אשקלון מהלאומית, והבוקר הגיע לאימון, שוחח עם אנשי הקבוצה וקיבל את השחרור. הוא יחתום לפני האימון על חוזה עד לסיום העונה בקבוצה מעיר הנמל.

יוני ניר שחקן הפועל תל אביב שומר על מרקו קילינגסוורת' שחקן ברק נתניה. מגד גוזני
מיעט לקבל הזדמנויות מתחילת העונה. יוני ניר/מגד גוזני

ניר (27, 2.04) גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ואת קריירת הבוגרים דווקא פתח בהפועל ירושלים. אחרי שבלט בנבחרות הצעירות של ישראל, החל להסתובב בליגת העל ושיחק בין היתר בעירוני רמת גן, בני השרון ומכבי ראשון לציון לפני שרשם עונה טובה במכבי גבעת שמואל. בעונת 2009/10 רשם עונת פריצה בהפועל חולון בה קלע 9.8 נקודות והוסיף 4.7 ריבאונדים בממוצע. מכבי חיפה החליטה לצרפו בסיום העונה, אך לאחר שלושה משחקים נפצע בברכו ועזב. בקיץ שלאחר מכן חתם באליצור אשקלון, אך לא קיבל הזדמנות גדולה מהמאמן אריק אלפסי. בעונה שעברה הגיע להפועל תל אביב ורשם 2.1 נקודות ו-1.8 ריבאונדים ב-19 משחקים.

כמו כן סיכמו באשדוד את תנאיו של המתאזרח זאק רוזן עד לסיום העונה, והוא יחתום בקבוצה לאחר שבהפועל ירושלים הודיעו היום על שחרורו. רוזן החזיק בחוזה לשנתיים בבירה והגיע עם המועדון על סיום דרכו, ויקווה להראות טוב יותר במדי הקבוצה השלישית שלו בישראל.

אשדוד תארח ביום ראשון הקרוב את עירוני נס ציונה במסגרת המחזור התשיעי בליגת העל.

שחקן הפועל ירושלים זאק רוזן. מגד גוזני
גם הוא באשדוד. זאק רוזן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully