וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "מגיע לנו לעלות לשלב הבא"

27.11.2013 / 21:40

מאמן מכבי תל אביב לקראת אפואל ניקוסיה (22:05, ער' 9 וספ' 1HD). על כשירותו של זהבי: "הוא מחלים. נחליט לפני המשחק". דאבור ויצחקי צפויים לפתוח בחוד

one

מכבי תל אביב נחתה היום (רביעי) בקפריסין לקראת המפגש ביום חמישי נגד אפואל ניקוסיה במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים בליגה האירופית (20:05, שידור ישיר בערוץ 9 וספורט1 HD). הצהובים הגיעו ללרנקה ומשם עשו את הדרך באוטובוס לניקוסיה. הערב קיימה הקבוצה את האימון המסכם באצטדיון ה-GSP בו גם ייערך המשחק, ומחר בבוקר יקיימו השחקנים של פאולו סוזה אימון שחרור קל.

נכון לעכשיו וכשנשארו שני משחקים לסיום שלב הבתים מדורגת מכבי תל אביב במקום השני עם שבע נקודות כאשר אפואל במקום השלישי עם ארבע נקודות ובורדו סוגרת את הבית עם שלוש נקודות בלבד ומשמעות הדבר שניצחון יבטיח לצהובים העפלה לשלב הנוקאאוט ללא קשר לתוצאות האחרות. גם תסריט שבו תסיים מכבי בתיקו עם שערים נגד ניקוסיה ובמקביל בורדו לא תנצח את פרנקפורט במשחק הנוסף שיערך בבית יבטיח לצהובים העפלה לשלב הבא.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
לא רוצים לסכן אותו. ערן זהבי/ברני ארדוב

המאמן פאולו סוזה אמר במסיבת העיתונאים: "היתרון שלנו בעיקר באירופה, הוא כשאנחנו משחקים בבית. עם המאמן החדש שלה אפואל היא קבוצה יותר אגרסיבית ואנחנו גם מצפים למשחק כזה מצידם. אנחנו רוצים להתפתח, להשתפר ולדאוג לעתיד שלנו. מבחינתי יש הזדמנות להתפתח ושנהיה חזקים יותר, גם מבחינת התוצאות וגם בהישגים".

המאמן הפורטוגלי נשאל על יכולת התפקוד תחת לחץ של שחקניו והשיב: "אני מקווה שניקוסיה לא יצליחו לשחק טוב יותר, ואני מקווה שאנחנו נוכל ליישם את המשחק שלנו כדי לא לאפשר להם לבצע את הדברים שהם יודעים לעשות. אני מבין את מה שהמאמן שלהם אמר לגבי הלחץ, כי גם בישראל זה ככה וגם במכבי זה ככה, וגם השחקנים שלי יודעים לתפקד תחת לחץ. אני רוצה לראות כדורגל חיובי עבור האוהדים שלנו והרבה שמחה, ואני רואה הרבה מחויבות מהשחקנים שלי. מגיע לקבוצה לעלות לשלב הבא ולהמשיך לספק הופעות טובות באירופה".

סוזה נשאל האם ערן זהבי ישחק והשיב: "זה תהליך כמו שאתם יודעים, הוא מחלים די טוב, הוא מתקדם מבחינת ההתאוששות מהפציעה. נחליט לפני המשחק".

"אני מרגיש טוב במכבי, אני מרגיש שהשחקנים שלי מגיבים נכון, מתאמנים טוב, מגיעים שמחים בכל יום, הם נהנים לצמוח ולהתפתח, הם שמחים מכך שהם מתפתחים והופכים לשחקנים יותר עשירים מבחינת היכולות, הידע והאיכות שלהם וכמאמן כדורגל, כל עוד זה מה שאני רואה, התחושה שלי היא הכי טוב שיכולה להיות".

הקפטן שרן ייני הוסיף: אנחנו רוצים להמשיך להתקדם באופן טבעי, זאת המטרה שהמועדון הציב לעצמו. אנחנו מודעים לחשיבות המשחק, מוכנים למשחק, מתנהגים בהתאם, ונעשה הכל במטרה לעלות. ניצחון יהיה חשוב מאוד עבורנו, אנחנו רוצים להגיע עם רוח חיובית ועם הרבה אומץ כמו שהמאמן רוצה, כמו שאנחנו כקבוצה. אם זה יהיה אפשרי נרצה להתקדם הכי רחוק שאפשר באירופה ונשמח להצליח ככל האפשר במפעל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצה לראות כדורגל חיובי. פאולו סוזה עם שחקניו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו בכלל לא חושבים על תסריט של תיקו, במכבי חושבים רק על ניצחון", אמר הבוקר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "יש לנו הזדמנות מצוינת לעשות היסטוריה ולהביא הישג מדהים לקבוצה ולאוהדים ונעשה הכול בכדי לסגור את הסיפור כבר במשחק הזה". הקבוצה המריאה היום בסגל מלא, כולל שני הפצועים ערן זהבי וגאל מרגוליס. זהבי שסובל מפציעה בשריר הארבע ראשי ערך גם אמש אימון חלקי בלבד ולמרות הטבה קלה שחלה במצב פציעתו, הוחלט שלא לשתף אותו.

במכבי תל אביב מודעים לעובדה שפציעות בשריר יכולות להיות 'משקרות' לעיתים וגם אם חלה הטבה כלשהי, עדיין קיים סיכון בגרימת פציעה חמורה יותר ובצוות המקצועי לקחו בחשבון את כל השיקולים כדי שלא לגרום להיעדרות ארוכה יותר של זהבי לקראת החודש הקרוב, שיהיה עמוס במשחקים חשובים כמו משחק החוץ בטדי נגד בית"ר ירושלים, משחק הבית נגד בורדו וכמובן הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב שיסגור את הסיבוב הראשון בליגת העל.

סוזה כהרגלו לא תירגל גם באימון המסכם, ובצוות המקצעי יודיעו רק מחר מי יהיו ה-18 שיתלבשו למשחק עצמו. סוזה יערך מספר שינויים לעומת ההרכב שפתח במשחק האחרון נגד הפועל חיפה בליגה, כשערן זהבי ערך אימון כמעט מלא עם שאר הקבוצה אולם הנטייה היא לא לשתפו והוא לא יכלל בסגל. על עמדת המגן הימני מתחרים שרן ייני ויואב זיו, כאשר דן איינבינדר, גל אלברמן, מהראן ראדי וניקולה מיטרוביץ' מתחרים על שלושה מקומות בקישור. בחלק הקדמי נראה שגבוהים הסיכויים שברק יצחקי ומונס דאבור יפתחו בהרכב, כאשר עומרי אלטמן, טל בן חיים וראדה פריצה מתחרים על המקום הנוסף.

הצהובים יקיימו בבוקר אימון שחרור קל נוסף וינצלו את שאר היום למנוחה ואסיפה טקטית מסכמת, טרם היציאה למשחק. כ- 1,250 אוהדים צהובים צפויים לתמוך בקבוצה מהיציע.

הרכב משוער: חואן פאבלו, שרן ייני (יואב זיו), קרלוס גרסיה, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ' (דן אינבינדר), מהראן ראדי, עומרי אלטמן (טל בן חיים), ברק יצחקי, מונס דאבור (ראדה פריצה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים להתקדם באירופה. שרן ייני/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפואל ניקוסיה, שחילצה 0:0 בבלומפילד בסיבוב הראשון, כבר הספיקה מאז להחליף מאמן. יורגוס דוניס היווני, מאמן פאוק סלוניקי ואטרומיטוס לשעבר, עומד על הקווים מאז אוקטובר, אך לא הצליח לשפר יותר מדי את הקבוצה, שבשבת סיימה ב-1:1 מול דוקסה ונמצאת רק במקום השישי בליגה הקפריסאית עם 17 נקודות, שבע פחות מהמוליכה אפולון לימסול.

בליגה האירופית ניצחה אפואל את בורדו במחזור הקודם ב-GSP בניקוסיה וחזרה לתמונת העלייה, כשניצחון על מכבי תל אביב ישווה את המאזן בין הקבוצות בקרב על המקום השני, אך יעניק יתרון לקפריסאים בעקבות התיקו בישראל.

"אם לא ננצח - נודח, זה פשוט מאוד", אמר דוניס במסיבת העיתונאים. "מצפה לנו אתגר גדול ואני יודע שהשחקנים יגיבו לו. אם נקבל מהם את אותה יכולת כמו נגד בורדו, ואולי אפילו טובה יותר, נצא כמנצחים. למדנו את היריבה, יש דברים שנצטרך להגביל אותם. במשחקים באירופה צריך לשנות את המנטליות. הלחץ של הליגה האירופית עושה לנו רק טוב".

בעקבות בעיות המשמעת האחרונות, דוניס הודיע כי שחקן שיבצע עבירה יספוג קנס של 2,000 יורו ועל עבירה נוספת ייזרק מהקבוצה. מריו בודימיר המורחק ייעדר, סטאטיס אלונפטיס צפוי לפתוח במקומו.

הרכב משוער: אורקו פרדו, מריו סרג'יו, מרסלו אוליביירה, אריץ בורדה, הלדר קבראל, ויניסיוס, נונו מוראיס, קונסטנטינוס חרלמבידיס, נקטריוס אלכסנדרו, סטאטיס אלונפטיס, גוסטבו מנדוקה.

שחקן מכבי תל אביב, ראדה פריצה, מול שוער אפואל ניקוסיה, אורקו פארדו. ברני ארדוב
שוב ינעל את השער? אורקו פרדו עם ראדה פריצה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully