וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרוסקרויץ: "רצינו לתת לאוהדים שלנו סיבה לחגוג"

מגן בורוסיה דורטמונד חגג את ה-1:3 על נאפולי, הבית המשולש הסתבך. ונגר וארסנל חגגו: "יהיה לנו משחק חוץ קשה בנאפולי"

שלב הבתים של ליגת האלופות הולך ומתקרב לזמן הכרעות והערב (שלישי) נערכו כמה קרבות גורליים ברחבי אירופה. דורטמונד הצליחה לנצח את נאפולי 1:3 ולמרות שערב המשחק הייתה עם הגב לקיר, ועשתה צעד משמעותי בדרך לשמינית הגמר. אייאקס הפתיעה את ברצלונה, עבורה המשחק היה בעל חסר חשיבות (הבטיחה העפלה לשמינית הגמר), וניצחה אותה 1:2. מילאן הביסה את סלטיק 0:3, בזמן שבירם כיאל פתח בהרכב, נפצע בדקה ה-30 והוחלף. ארסנל גברה 0:2 על מארסיי באמירויות, צ'לסי הפסידה 1:0 בבאזל אבל גם היא בטוחה בשלב הבא. אתלטיקו מדריד סיימה ב-1:1 עם זניט פטרסבורג, פורטו ואוסטריה וינה סיימו ב-1:1 וסטיאווה בוקרשט סיימה ב-0:0 עם שאלקה.

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד חוגג. רויטרס
צעד חשוב בדרך להעפלה לשמינית הגמר. רויס חוגג/רויטרס

התוצאות בבית ו' (בית המוות) סיבכו מאוד את התמונה לקראת המחזור האחרון. בסיטואציה בה נאפולי תנצח את ארסנל ודורטמונד את מארסיי, שלוש קבוצות יסיימו את הבית עם 12 נקודות ומה שיכריע יהיו המשחקים הפנימיים בבית משולש. במצב כזה, נאפולי תהיה בבעיה גדולה.

כרגע הבית המשולש נראה כך:

1. ארסנל 2:4 6 נקודות
2. דורטמונד 5:6 6 נקודות
3. נאפולי 6:3 3 נקודות

כלומר, דורטמונד תעלה בוודאות אם תנצח את מארסיי בצרפת ואילו רק ניצחון של נאפולי בהפרש של שלושה שערים יעלה אותה וישאיר את ארסנל בחוץ. האיטלקים יקוו כמובן למעידה של דורטמונד בצרפת ואז לא יזדקקו כלל להפרש שערים. אם דורטמונד ונאפולי יסיימו שתיהן בתיקו, הגרמנים יעלו בשל יתרון במשחקים הפנימיים.

"רצינו לתת לאוהדים שלנו ולעצמנו סיבה לחגוג. אנחנו ראויים לניצחון הזה", כך אמר בסיום המשחק קווין גרוסקרויץ', המגן של בורוסיה דורטמונד, שהוסיף: "אחרי שנאפולי הבקיעה את השער שלה שאלתי את סבסטיאן קל אם התוצאה הזו טובה בשבילנו. קלופ הסביר לנו בדיוק איזו תוצאה אנחנו צריכים אבל לא הבנתי. אחרי שהבקענו את השער השלישי ידעתי שזו תוצאה טובה".

יורגן קלופ המאושר אמר: "ידענו שזה יהיה משחק ספקטקולרי, אבל לא ציפיתי לראות כל כך הרבה הזדמנויות וכל כך הרבה התלהבות על המגרש. החמצנו המון מצבים ופפה ריינה הציל כמה כדורים בצורה נהדרת.עבדנו קשה והניצחון הזה מגיע לנו. נאפולי היא יריב קשה וזה לא היה קל".

רפא בניטס, מאמנה של נאפולי: "המנטליות שלנו היא לנסות ולנצח כל משחק נגד כל יריבה ואני חושב ששיחקנו טוב היום, אבל פגשנו את אחת הקבוצות הכי טובות שיש בהתקפות מתפרצות וזה לא קל לשחק מולם כשאתה בפיגור בשלב כל כך מוקדם"

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל חוגג שער מול מארסיי. רויטרס
גיבור הערב. ג'ק ווילשר/רויטרס

ארסנל בעמדה מצוינת לסיים ראשונה בבית הקשה מכולם, בית ו'. התותחנים עלו ליתרון כבר אחרי 27 שניות מול מארסיי וניצחו 0:2 מצמד ראשון בקריירה של ג'ק ווילשר. גיבור הערב סיכם: "מעולם לא כבשתי שער מהיר כל כך. היה מוזר, כי איבדנו את הכדור בשניות הראשונות של המשחק ודווקא להם הייתה הזדמנות. פתאום יצאנו למתפרצת מעולה וניצלתי את ההזדמנות שהייתה לי".

ארסן ונגר הוסיף: "שלטנו במשחק, אבל לא היינו מספיק חדים כדי לגמור אותו. הדבר היחיד שמפריע לנו הערב הוא שלא כבשנו יותר. יהיה לנו משחק קשה בנאפולי, אבל כבר עברנו משחקי חוץ קשים".

טולאני סררו שחקן אייאקס חוגג. AP
חזרו בגדול לתמונת הסיכויים. שחקני אייאקס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully