וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני נהריה ניצחה את הפועל עפולה בחוץ

מוליכת הטבלה התאוששה מההפסד במחזור הקודם עם 65:73. גליל עליון נצמדה אליה עם ניצחון על רמלה, גם ר"ג ורמה"ש ניצחו

אחרי לא מעט הפתעות במחזור הקודם, המחזור השביעי של הליגה הלאומית בכדורסל שנערך הערב (שלישי) כבר הביא עמו הרבה פחות דרמות. עירוני נהריה התאוששה אחרי שגברה במשחק צמרת על הפועל עפולה 65:73 בחוץ, גליל עליון המשיכה להרשים כשגברה על אליצור רמלה 88:93, הפועל קרית טבעון/מגידו ניצחה ביבנה ורמת גן גברה על קרית אתא בתחתית. עוד בתחתית, אשקלון הפסידה פעם נוספת, הפעם ברמת השרון, מגדל העמק ניצחה בבאר יעקב.

נייט מילר שחקן מכבי באר יעקב. ברני ארדוב
ניצחון חוץ גדול. מילר/ברני ארדוב

הפועל עפולה - עירוני נהריה 73:65

אחרי שספגה הפסד בכורה מפתיע במחזור הקודם, התאוששה נהריה, ועשתה זאת בסטייל מול אחת הקבוצות החזקות בליגה. עפולה נראתה רע מאוד בפתיחה והגיעה למחצית עם 24 נקודות בלבד, בעוד נהריה הוליכה ב-10. המארחים לא אמרו נואש, וברבע האחרון הצליחו לחזור, כשאלן עם 5 נקודות מצמק ל-2 בלבד. אלא שאז הגיעה שלשה גדולה של לאוסון, עופהל לא הצליחה למצוא את הטבעת וערן אסנטי סגר את הסיפור מהקו.

קייל לאוסון סיים משחק נהדר עם 24 נקודות ו-15 ריבאונדים כשנייט מילר מסייע לו עם 15 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. את קלעי עפולה הוליך אלן עם משחק אדיר של 28 ו-18 ריבאונדים, אבל כשרק איתי גרינבוים (10 נקודות) קולע גם הוא בספרות כפולות, קשה מאוד לנצח.

גליל עליון - אליצור רמלה 88:93

קרב נהדר בכפר בלום נגמר עם ניצחון נוסף של הקבוצה הצפונית, שממשיכה להיצמד לראשות הטבלה. גליל כבר פתחה פער דו ספרתי בזכות משחק מצויין של לאבו, אבל נעלמה ברבע האחרון וראתה את אור איתן וסאלי מבצעים מהפך בדקות הסיום לפני שסאלץ קבר שתיים מהקו, 6 שניות לסיום ושלח את המשחק להארכה. טל תפר שלשה חשובה שהעניקה את היתרון למארחים וג'אמפ מוצלח שלו, חצי דקה לסיום העלה את גליל ליתרון 4, אלעד אליהו החטיא שלשה והמארחים חגגו ניצחון. לאבו הוליך את קלעי גליל עם 24 ו-9 ריבאונדים, ארטלי רשם 19 ו-15 ריבאונדים. לרמלה: סאלי 24, אור איתן 21, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

אליצור יבנה - הפועל קרית טבעון/מגידו 86:69

הקבוצה של אוהד יתום שגברה על מכבי באר יעקב במחזור הקודם, המשיכה במומנטום שלה ונותרה חזק בצמרת. האורחים הכתיבו א הקצב כבר מהרגע הראשון ושייטו ליתרון 12 כבר במחצית. יבנה לא הצליחה להתקרב בשום שלב, וברבע האחרון כבר הרימה ידיים. כרמל בוכמן הצטיין עם 19 נקודות ו-12 ריבאונדים, האנטר הוסיף 18 ו-9 ריבאונדים. ליבנה: ג'קסון 21 ו-11 ריבאונדים.

הפועל כפר סבא - מכבי הוד השרון 72:78

האורחים שוב כשלו והם ממשיכים לצעוד בצעדי ענק לכיוון הירידה. כפר סבא, שהדהימה במחזור הקודם את נהריה, פתחה בסערה את המשחק, ועם ריצת 14:28 כבר ברבע הראשון הטיס אותה ליתרון מבטיח. קרטר במשחק מצויין עוד הצליח להחזיר את האורחים לעניינים, ופישר עם שלשה גדולה כבר צימק לנקודה בלבד, אבל שורטר לקח את המשחק על עצמו, ומנע מהוד השרון להשיג את המהפך ואת הניצחון. שורטר סיים עם 27 נקודות ו-10 ריבאונדים, בעוד קרטר קלע 21 והוריד 10 ריבאונדים עבור המפסידים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופעה גדולה. בוכמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עירוני רמת גן - אליצור קרית אתא 80:87

המארחים השיגו את הניצחון בקרב התחתית הגדול, ודחקו את יריבתם אל מתחת לקו האדום במקומם, אבל לא לפני דרמה גדולה. אתא הוליכה ב-3 במחצית, אבל לא הופיעה לרבע השלישי וראתה את רמת גן בורחת עם 12:28 לפני הרבע האחרון, משם כבר לא הצליחו האורחים לחזור. ינעם אירם הצטיין עבור רמת גן עם 21 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, עמית תמיר סייע עם 19. לקרית אתא: אלן 17.

מכבי באר יעקב - הפועל מגדל העמק 81:77

שתי הקבוצות שספגו הפסדים כואבים במחזור הקודם נפגשו לקרב מרכז טבלה מסקרן. מגדל העמק נראה רע בפתיחה ונפלה לפיגור 8, אבל השלימה מהפך ברבע השלישי. קלאבל העלה את האורחים ל-6 הפרש בתוך הדקה האחרונה, ביקר ענה עם שלשה ובן צבי החטיא שתיים מהקו כדי לתת תקווה לבאר יעקב, אבל וויליס החזיר מהצד השני עם שתי החטאות משלו מהקו, ודביר עשה הפעם את העבודה עבור האורחים והבטיח את הניצחון. קלאבק היה עצום עם 32 נקודות ו-13 ריבאונדים. לבאר יעקב: בייקר 19 ו-15 ריבאונדים.

רמת השרון - אליצור אשקלון 87:95

היורדת מליגת העל ממשיכה לאכזב עם הפסד נוסף. אשקלון דווקא הצליחה לחזור מפיגור גדול והורידה לנקודה בלבד, שש דקות לסיום, אבל אז ראתה את בנק ורוטפורד מטיסים את המארחים ל-0:8 בדקות האחרונות וסוגרים את המשחק. רוטפורד סיים משחק נפלא עם 34 נקודות ו-15 ריבאונדים, אלכסנדר תרם 17 ו-7 ריבאונדים. לאשקלון: דודו שימריז 25.

שחקן עירוני רמת גן עמית תמיר. ברני ארדוב
קיבלו קצת חמצן. תמיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully