וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו: "נעשה הכל כדי לשמור על הבית"

26.11.2013 / 18:18

קפטן מכבי חיפה מתכונן למשחק החשוב ביורוקאפ מול סקופיה (20:00, ספ' 2). ניצחון יקרב את הירוקים לשלב הבתים השני

מכבי חיפה תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (רביעי) כשתארח בביתה את סקופיה המקדונית במסגרת המחזור השביעי בשלב הבתים הראשון ביורוקאפ (20:00, שידור ישיר בספורט 2). הירוקים מגיעים למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, ביורוקאפ לקאזאן ובליגת העל לעירוני נס ציונה, שמעט הנמיכו את הרוב הגבית עליה נישאו מאז פתיחת העונה. בחיפה יודעים שניצחון במשחק הנוכחי יהיה קריטי, אם ברצונם להעפיל לסיבוב הבא.

קפטן מכבי חיפה בכדורסל עידו קוז'יקרו (שמאל). אדריאן הרבשטיין
קרב אירופי חשוב. קוז'יקרו עם פרנקו/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו חוזרים הביתה אחרי כמה משחקים בחוץ למשחק חשוב מאוד בשבילנו", אמר המאמן דני פרנקו לקראת ההתמודדות, "כדי לשפר את הסיכויים שלנו לעלות לשלב הבא, נצטרך להתעלות על עצמנו נגד קבוצה טובה מאוד. אני מצפה שיהיה מאבק קשה כמו שהיה לנו במקדוניה, אבל נבוא מוכנים לאתגר. אני קורא לאוהדים להגיע ולתמוך בנו". הקפטן עידו קוז'יקרו הוסיף: "אנו שמחים לחזור לשחק לעיני הקהל שלנו. אנחנו עומדים בפני משחק קשה מאוד נגד קבוצה שהמאזן שלה ביורוקאפ משקר, ונעשה הכל כדי שנמשיך לשמור על הבית".

סקופיה, שהפסידה בסיבוב הראשון לחיפה בביתה 86:83, ניצחה רק משחק אחד בשלב הבתים, ויודעת שהפסד לחיפה יחסל סופית את סיכוייה להעפיל לשלב הבא. את הקבוצה מובילים במפעל ארבעה שחקנים - שחקני הנבחרת טודור ג'צבסקי המנוסה, דמיאן סטוינובסקי ואלכסנדר קוטוסקי והגארד הסרבי סטפן סינובץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully