וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מוסא: "לאט לאט רואים שיש לנו קבוצה טובה"

קפטן רמת השרון מעודד מהתיקו עם באר שבע: "אנחנו משתפרים, אשתקד היינו פחות טובים וסיימנו בפלייאוף העליון"

הפועל ניר רמת השרון כבר לא נראית כמו הבדיחה של ליגת העל. נועלת הטבלה סיימה אמש (שני) ב-0:0 את משחק החוץ מול הפועל באר שבע ורשמה תוצאת תיקו שלישית ברציפות. בשבת תארח הקבוצה את בני יהודה ואם תשיג ניצחון בכורה תיחלץ מהמקום האחרון. אחרי שבועות של אווירה רעה ובלאגן הניהולי ובצל הצרות הכלכליות, בקבוצה מהשרון הרשו לעצמם סופסוף קצת לחייך והביעו אופטימיות לגבי ההישארות בליגה.

קובי מוסא שחקן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
מעודד. קובי מוסא/מגד גוזני

"בשבועות האחרונים השתפרנו מאוד, אנחנו משחקים מצוין ולא היה חסר שהיינו מנצחים בבאר שבע כי שיחקנו טוב והגענו להזדמנויות", סיכם הקפטן קובי מוסא. "בסוף אנחנו גם ננצח ונראה מה יש ברמת השרון. חבל כי היינו צריכים לכבוש, אבל העיקר שלא ספגנו. אנחנו משתפרים ממשחק למשחק ויש חומר טוב של שחקנים".

המגן התייחס להמשך העונה: "חוץ ממכבי תל אביב ומכבי חיפה כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה ביום נתון, אז אנחנו נבוא וניקח נקודות. אני חושב שהספידו אותנו מוקדם מדי כי בהתחלה היה בלגן עם המשכורות ועם הזרים והיה חסר לנו מזל, אבל לאט לאט רואים שיש לנו קבוצה. בשנה שעברה לא היינו קבוצה יותר טובה וסיימנו בפלייאוף העליון. אנחנו צריכים קצת מזל ולהתחבר ואנחנו נעשה את זה".

על האווירה במועדון אמר: "יש תנאים טובים ברמת השרון. בחמש השנים האחרונות לא היה דבר כזה שההנהלה איחרה במשכורות, אבל והם נקלעו לסיטואציה קשה והבטיחו לנו שיהיה בסדר. אנחנו סומכים עליהם ובאים לעשות את העבודה. הם ידאגו לנו לכסף ואנחנו נדאג במגרש להביא נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully