וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאהד עזאם עבר בדיקות פוליגרף ונמצא דובר אמת

26.11.2013 / 14:30

קשר הפועל חיפה הגיע לבדיקה ביוזמתו ונשאל על הדברים שלכאורה נאמרו לו ע"י אלי חכמון. הקבוצה תשתמש בתוצאות

one

קשרה של הפועל חיפה, עאהד עזאם, החליט לעבור ביוזמתו בדיקת פוליגרף שבה הוא נשאל על מספר פרטים בנוגע להרחקתו במשחק נגד מכבי תל אביב ביום שבת האחרון. כזכור, עזאם טען כבר אחרי המשחק שהשופט אלי חכמון איים עליו שיוציא לו כרטיס אדום ברגע שיתאפשר לו ואף כינה אותו "אפס" ו-"לא מקצוען".

הבוקר עזאם ניגש לבדיקת פוליגרף ביוזמתו ובה הוא נשאל כמה שאלות בנוגע לנושאים הללו. הכדורגלן נמצא דובר אמת ואנשי הפועל חיפה ישתמשו בתוצאות הבדיקה בדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל שאמור להתקיים מחר. הקבוצה תבקש לבטל את ההרחקה של עזאם, בעיקר מכייוון מדובר בכרטיס אדום שני העונה שמשמעותו הרחקה אוטומטית משני משחקים. אגב, בחיפה ביקשו לדחות את הדיון בשבוע כדי שגם חכמון יהיה נוכח בו.

אתמול עזאם פירט את השתלשלות העניינים לטענתו, ובדף הפייסבוק שלו כתב: "אלוהים זה אחד ויחיד... זה ששופט יכול להרחיק במשחק והוא מחליט וקובע את ההחלטות, זה לא אומר לנצל את זה, שופט שכל הזמן מטריד שחקן ולבסוף אומר לו דברים מעליבים ולא במקום זה כבר מעבר לכדורגל".

חכמון שפסק לזכותה של מכבי תל אביב פנדל מעורר מחלוקת ובהמשך הרחיק את שלומי דורה ואת עזאם, הושעה מפעילות ולא ישובץ במשחקי הליגה הקרובים.

עאהד עזאם שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
נמצא דובר אמת על פי הפוליגרף שהוא יזם. עזאם/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully