וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "הציפיות היו גבוהות. לכן לא דיברנו על אליפות"

26.11.2013 / 10:28

בבאר שבע יורדים לקרקע, בוזגלו מודה: "לא מסתכלים על מכבי". אכזבה מפלט. הקבוצה הביסה את אסירי וסוהרי כלא אלה

one

האכזבה בהפועל באר שבע מהתיקו אמש מול רמת השרון היא כפולה: הקבוצה של אלישע לוי איבדה נקודות יקרות דווקא מול האחרונה בטבלה, וכעת לא בטוח שתוכל למלא את רוב האיצטדיון גם במשחק הביתי הקרוב מול מכבי פתח תקוה. בקבוצה באמת האמינו שיוכלו לצבור שש נקודות חשובות, ואולי לחלוף על פני מכבי תל אביב במחזור הבא. אחד השחקנים תיאר את האכזבה בסיום כשאמר: "הציפיות לשני המשחקים הקרובים היו גבוהות. אולי טוב שזה קרה, ככה אנשים יבינו למה לא הצהרנו עד עכשיו שאנחנו רצים לאליפות".


הפועל באר שבע סיימה ב-0:0 ביתי עם רמת השרון

אלישע לוי: "זה היה משחק שחובה לנצח. חבל"

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע במשחק מול הפועל ניר רמת השרון. רוני לבנה
"במחצית הראשונה לא הופענו". מאור בוזגלו/רוני לבנה

בבאר שבע הביעו אכזבה מהחלוץ גליינור פלט. "הוא מסוגל ליותר, הרבה יותר", אמרו במועדון. "הוא עדיין נראה חלוד. שפת הגוף שלו והכניסה למשחק לא הייתה טובה. הוא רצה מאוד את הכדור והיה צריך להיות יותר יעיל כשהקבוצה שלו מתקשה לכבוש". אלישע לוי עדיין מאמין בשחקן וימשיך לתת לו קרדיט במשחקים הקרובים. המסקנה העיקרית של המאמן מהמשחק אמש הייתה: חוסר בשחקן עושה משחק. לוי מחפש שחקן כזה כדי למנוע מהקבוצה לשחק יותר מסוגל במרכז השדה ולהגיע ליותר מצבים. "לא יכול להיות שמחצית שלמה איתמר ניצן לא נוגע בכדור. אף אחד לא בעט למסגרת. הגול הראשון היה פותח את המשחק. חבל", סיכם זאת אחד השחקנים. אגב, במועדון לא היו טענות לניהול המשחק של לוי. "הוא השתמש בכל הכלים שעמדו לרשותו. הכניס את סויסה, פלט ופלצ'וק. עשה כל מה שהוא יכול ולרגע לא חשב ללכת אחורה. כנראה שהייתה היום בעיה בהתקפה", אמרו.

מאור בוזגלו, שלא הצליח לנצל את המצבים שאליהם הגיע, אמר: "התכוננו למשחק מאוד קשה, אבל הוא התפתח בצורה לא טובה מבחינתנו. במחצית הראשונה לא הופענו, אבל בשנייה הייתה קבוצה אחרת לגמרי. הגענו למצבים של מאה אחוז גול ולא ניצלנו אותם. לא הייתי אומר שבאנו שאננים אבל הכדורגל לא תמיד מתפתח לכיוון שאתה רוצה. הגדולה היא ללמוד מהמשחק הזה ולקחת את הדברים החיוביים למשחק הבא. אני שמח שאני מגיע למצבים, השלב הבא זה לנצל אותם". בוזגלו הוסיף: "הקהל עודד אותנו גם במחצית הראשונה כשהיינו פחות טובים, נתן דחיפה במחצית השנייה, אבל אם אתה לא כובש באים בטענות וצריך להתמודד עם זה. לא מסתכלים כרגע על מכבי תל אביב. השאיפה היא להיות בטופ וקשה לשמור על זה. עכשיו נמדד האופי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

במשחק שנערך היום בכלא אלה ניצחה באר שבע 0:4 קבוצת אסירים מקומית. במשחק נוסף ניצחו האדומים את נבחרת קבוצת הסוהרים בתוצאה 4:2. האסירים השוהים בבית הכלא "אלה" מגיעים כדי לרצות עונש של עד שבע שנות מאסר והפעילות הייתה ביוזמתו של אוהד הקבוצה, רונן כהן, שגייס את דוברת הקבוצה ציפורה חלפון לאירוע במסגרת חודש המלחמה באלימות.

הבעלים אלונה ברקת התייחסה לאירוע: "אנחנו כולנו כאן נהנים וזה חשוב מאוד לשני הצדדים. האווירה כאן מדהימה ואנחנו שמחים להיות חלק מהפעילות הזו ולוקחים את זה קצת באיזי וזה בסדר כי יש אווירה של ביחד וזה נורא חשוב,אבל בעיקר חשוב לנו לתרום למען הקהילה". מפקד בית הכלא, גונדר משנה חזי מרקוביץ': "אני שמח שהפועל באר שבע הרימו את הכפפה ויזמו את המהלך הזה. הביקור הזה מלווה בהתרגשות רבה והייתה הכנה מצד האסירים בטורניר מקדים ובסופו של דבר הגיעה הקבוצה המנצחת להתמודדות מול הפועל ב"ש. התמריץ העיקרי זו הנוכחות של הקבוצה וזו חוויה בפני עצמה והאסירים מאושרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully