וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "זה היה משחק שחובה לנצח. חבל"

אכזבה בהפועל באר שבע לאחר התיקו הביתי מול נועלת הטבלה רמת השרון. חיים שאבו: "הייתי קונה תיקו לפני המשחק"

one

הפועל באר שבע נעצרה בווסרמיל הערב (שני), עם 0:0 מאכזב מול נועלת הטבלה, הפועל ניר רמת השרון. האורחים פתחו היטב ונלחמו, וגם כשבאר שבע התעוררה - בעיקר בזכות מאור בוזגלו - גליינור פלט החמיץ יותר מדי פעמים ואיתמר ניצן היה בלתי ניתן להכנעה. דווקא מול הקבוצה החלשה בליגה, הקבוצה של אלישע לוי איבדה נקודות חשובות למרוץ בצמרת. כרגע האדומים עם 21 נקודות מ-10 משחקים, שתי נקודות פחות ממכבי תל אביב. רמת השרון סופרת תיקו שלישי רצוף, ולמרות שהיא עדיין רחוקה מלדבר על הישארות, אין ספק שהנקודה הערב מהווה הישג מרשים לחבורה של חיים שאבו.

0:0 מתסכל להפועל באר שבע מול רמת השרון

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע במשחק מול הפועל ניר רמת השרון. רוני לבנה
הרבה החמצות במחצית השנייה. מאור בוזגלו/רוני לבנה

אלישע לוי סיכם ערב מתסכל שהשאיר את באר שבע מרחק שתי נקודות מהפסגה: "צריך לתת קרדיט לרמת השרון שנלחמו והיו אגרסיביים. הם עשו הכול כדי להקשות עלינו. במחצית השנייה היינו טובים יותר והגענו למספיק הזדמנויות, אבל לא עשינו את זה. חבל, אבל צריך להמשיך הלאה. גם מכבי תל אביב מאוד התקשו נגדם ובשני המשחקים האחרונים הם לא הפסידו. אין מה לזלזל ברמת השרון. זה היה משחק חובה מבחינתנו, אבל אין מה לעשות. הולכים הלאה".

חיים שאבו, מאמן הפועל ניר רמת השרון, חגג נקודה שלישית העונה: "יומרני להגיד שאני מאוכזב, אבל הייתי קונה תיקו לפני המשחק. באנו כדי לנצח, גם הגענו למצבים ויכולנו להכריע את המשחק. אני מרוצה מהנקודה ומתקדם הלאה למשחק בשבת שאנחנו חייבים לנצח. גם בהפסדים שלנו אמרתי שיש סגל טוב שנקלע לסיטואציה לא טובה. יש קבוצה טובה ואני מקווה שבעתיד תמשיכו לראות את זה. הרבה דברים הפריעו ליכולת, צריך להגיד שאפו לשחקנים האלה ששמו הכול בצד בשלושת המשחקים האחרונים".

עוד בוואלה!

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי. ברני ארדוב
גם מכבי תל אביב התקשו מול רמת השרון. אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully