וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 2:2 בין ווסט ברומיץ' לאסטון וילה בדרבי

הדרבי של בירמינגהאם סיפק דרמה: צמד גדול של לונג (3, 11) העלה את ווסט ברום ליתרון, אל אחמדי (67) ו-ווסטווד (76) השוו

המחזור ה-12 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם דרבי נוסף, קצת פחות מתוקשר מהדרבי של ליברפול - זה של ווסט מידלנדס, בין ווסט ברומיץ' ואסטון וילה. בסופו של הערב, גם הדרבי הקטן הזה לא אכזב וסיפק את הסחורה עם 2:2 מותח וקצבי. ווסט ברום הגיעה למשחק לאחר ה-2:2 המכובד עם צ'לסי, וקיבלה חזרה לסגל שורה של שחקנים חשובים, ביניהם ניקולא אנלקה, ויקטור אניצ'יבה ועוד.

שיין לונג שחקן ווסט ברומיץ' חוגג שער. Michael Regan, GettyImages
צמד נהדר שלא הספיק. שיין לונג/GettyImages, Michael Regan

אך את הפתיחה המסחררת שלה לדרבי יש לזקוף לאיש אחד - שיין לונג. הצפון אירי הבינלאומי פתח את החגיגה כבר בדקה ה-3 עם שער נהדר. הוא קיבל כדור ארוך מכריס ברנט, השתלט עליו ברגל ימין ושחרר בעיטה חזקה ומדויקת ברגל שמאל לפינה הקרובה.

כעבור שמונה דקות לונג עקץ שוב, ועם שער לא פחות יפה. הפעם הוא קיבל מתנה מההגנה של וילה, השתלט על הכדור, חלף על פני קוזאן עם הטעייה יפה ובעט מתוך הרחבה למשקוף ופנימה. אך המחצית שנייה הייתה כל כולה של וילה: בדקה ה-67 קרים אל אחמדי המרוקני השתלט על כדור תועה ברחבה ובעט בקשת לרשת כדי לנצל שגיאה בהגנה של ווסט ברומיץ'. בדקה ה-76 הגיע השוויון, עם שער נהדר של אשלי ווסטוד, ששחרר בעיטה חזקה מ-25 מטרים שהכניעה את מייהיל ופרפרה את הרשת. בסיום חלוקת נקודות בין השתיים, שעומדות על 15 נקודות במרכז הטבלה.

קארים אל אחמדי שחקן אסטון וילה שומר על מורגן אמלפיטנו שחקן ווסט ברומיץ'. Michael Regan, GettyImages
גם הוא כבש. אל אחמדי, מימין/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully