וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: דווין ברוילס חתם עד סיום העונה

25.11.2013 / 16:27

הגארד (31, 1.96) יחליף את וורן הפצוע. בשלישי (20:00) תתארח הקבוצה בראשון לציון במשחקו ה-600 של בירנבוים

המחזור השמיני בליגת העל יינעל מחר (שלישי) במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את בני הרצליה (20:00). הקבוצה של מתן חרוש מגיעה למשחק מהמקום האחרון, אחרי שישה הפסדים רצופים, ובידיעה שעד סיום הסיבוב צפויים להם לא מעט משחקים קשים. ראשון לציון צירפה בשבוע שעבר את ג'יימס תומאס, שערך את הבכורה שלו במדים הכתומים מול מכבי אשדוד, אך הוא רשם משחק לא טוב. גורמים בסביבת הקבוצה מעריכים כי במידה והרצליה תנצח מחר, ייתכנו זעזועים משמעותיים מאוד.

צפו בביצועיו של ברוילס

שלושה הפסדים בארבעה משחקים לא גרמו לבני הרצליה לבצע שינוי בסגל, אבל פציעה כן. במהלך סוף השבוע שבר הגארד כריס וורן, שאכזב מאוד מתחילת העונה, את הקרסול, ובקבוצה מיהרו להחליפו בגארד דווין ברוילס, שיערוך את הבכורה שלו מול ראשון לציון. ברוילס (31, 1.96) הוא בוגר אוניברסיטת ג'יימס מדיסון משנת 2004, ובין התחנות שלו באירופה נמצאות שיבניק וקיי קיי זאגרב הקרואטיות, ASK ריגה הלטבית ושרלואה הבלגית. הפורוורד נפצע בברכו בתחילת העונה שעברה כשחתם באורליאן, ולא שיחק מאז סוף עונת 2011/12.

בהרצליה רואים את המשחק מול ראשון לציון כמשחק מפתח כדי להחזיר אותם לכיוון צמרת הליגה. למאמן אפי בירנבוים יש חשבון פתוח עם הכתומים, לאחר שפוטר על ידי היושב ראש יצחק פרי בעונה שעברה. בירנבוים עצמו אמר כי ישמח לנצח את ראשון לציון. כמו כן ירשום המאמן ציון דרך כשיערוך את הופעת ה-600 שלו בליגת העל.

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים. ניב אהרונסון
עוד ציון דרך בקריירה. בירנבוים/ניב אהרונסון

המספר הנוסף

2.9 - נקודות בממוצע למשחק העונה לאור סולומון, ירידה של כמעט חצי מהעונה שעברה.

51.3 - אחוז מחוץ לקשת רושם העונה מייקל אומה.

599 - משחקים אימן אפי בירנבוים בליגת העל. המאזן שלו - 325 ניצחונות מול 274 הפסדים.

יעמוד למבחן: ואנדר בלו. הגארד של ראשון לציון הציג יכולת פושרת מאז שהגיע ועדיין לא הצליח לסחוב את הקבוצה לניצחון. אם לא יעשה זאת נגד הרצליה, הקבוצה תתקשה לצאת מהמצב בו היא נמצאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully