וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מכבי תל אביב צריכה לפטר את דיוויד בלאט?

אם יפסידו הצהובים לאילת הם עשויים להיפרד הערב מהמאמן. האם זה מה שהם צריכים לעשות? שתי עמדות, שתי אפשרויות עבורכם להצבעה

לפטר את בלאט

מכבי תל אביב כבויה. היא כבויה מהרבה סיבות, אבל הסיבה העיקרית היא יחסי המאמן עם ההנהלה. במועדון הצהוב קשה לתפקד ממילא, וכשאתה מסוכסך עם הפדרמנים, הסמכות והמנהיגות שלך נפגעות.

בלאט איבד את השחקנים ואת התוצאות רואים במגרש. מכבי תל אביב מזמן לא הייתה פגיעה כל כך. שום משימה לא פשוטה וכל משחק, גם כאלה שבהם היא פייבוריטית ברורה, הופך למותחן. מועדון כמו מכבי תל אביב לא יכול להרשות לעצמו להפוך לסתם מועדון.

הסגל שבנה בלאט במכבי תל אביב לא מספיק טוב ליורוליג, וייתכן שאפילו לא לליגה. הקבוצה לא מאורגנת, עייפה ובעיקר סובלת מאנרגיות שליליות ביציעים. זו כבר השנה השנייה שבה בלאט מתקשה להעמיד קבוצה שתשלוט בישראל ותגיע לדרגות הגבוהות באירופה, והלא זו המהות הצהובה, לא?

להשאיר את בלאט

אלוף אירופה ומדליסט אולימפי עם נבחרת רוסיה, מאמן קפדן ודקדקן עם סטנדרטים גבוהים ביותר - האם אלה בלבד אינם מספיקים כדי להשאיר את בלאט במכבי תל אביב?

מסוכסך עם ההנהלה? פתיחת עונה רעה? אולי, אבל צריך לזכור שרק לפני שנתיים מכבי תל אביב נראתה בינונית ביותר בשלבים הראשונים של העונה והגיעה עד גמר היורוליג. אין שום טעם לעשות זעזועים בקבוצה חדשה שנבנתה רק לפני חודשיים ולוקח לה עדיין זמן להתחבר.

עוד משהו שצריך לזכור הוא שסותמי חורים מעולם לא הצליחו באמצע העונה במכבי תל אביב. פיני גרשון אמנם נחל הצלחה אדירה בעונה לאחר שהגיע, אבל כל הסימנים מראים שמכבי תל אביב לא מחפשת, וכנראה שגם לא תמצא בשלב זה של העונה, מאמן בעל שיעור קומה כשל גרשון (גרשון של היום אינו גרשון של אז). זה באמת רעיון כל כך טוב להגיד לבלאט שלום?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully