וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "להרזות? אם כבר, בניון צריך להעלות במשקל"

מנג'ר ק.פ.ר דחה את האפשרות לפיה הקשר לא בכושר: "הוא שחקן נפלא, ניסיתי להחתים אותו בעבר. תמיד נהניתי לראות אותו משחק. הוא לא במבחנים ולא צריך לשחק עם המילואים"

שבוע חלף מאז יוסי בניו המריא ללונדון והצטרף לאימוני ק.פ.ר. בינתיים, החוזה טרם נחתם, לאחר שהקשר דורש לחתום ל-18 חודשים, בעוד בקבוצה מליגת המשנה עדיין מתלבטים, שכן בניון כבר בן 33 וטרם שיחק העונה.

יוסי בניון נבחרת ישראל. מגד גוזני
תהיה חתימה בסוף? בניון/מגד גוזני

מנג'ר ההופס, הארי רדנאפ הוותיק, התראיין בנושא בניון ואמר: "יוסי הוא שחקן כדורגל נפלא וניסיתי להחתים אותו בעבר, כאשר הייתי בטוטנהאם. תמיד נהניתי לראות אותו משחק, הוא אחד מהשחקנים האלה. אני לא צריך לראות אותו במשחק של קבוצת המילואים או משהו כזה, הוא לא כאן במבחנים וראיתי ממנו הרבה לאורך הקריירה שלו".

המנג'ר המשיך: "הוא שיחק בצ'לסי, ארסנל ו-ווסטהאם, אז הוא לא יכול להיות שחקן רע. כרגע הוא רק מתאמן איתנו ונראה מה יקרה בהמשך. מעולם לא דיברתי איתו על חוזה או דברים כאלה. שוחחנו, הזמנתי אותו להתאמן אצלנו והוא הגיע והצטרף לקבוצה".

לגבי מצבו הפיזי של בניון, רדנאפ הוסיף: "הוא אף לא יהיה 'לא בכושר'. הוא פשוט שחקן צנום ורזה והוא לא צריך להוריד במשקל. למעשה, אם כבר, הוא צריך להעלות מעט את המשקל שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully