וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין גארנט: "הזמנים האלה קשים, היכולת לא מקובלת"

ברוקלין ממשיכה להתפרק, פול פירס: "חפרנו בור גדול". שיקגו חטפה בלי רוז: "חייבים להילחם, מחויבות היא הצעד הראשון"

אם החודש הראשון של ה-NBA הוא שלב הגישושים, הרי שלקראת סיומו כבר אפשר לראות בבירור מספר מגמות ברחבי הליגה ומשחקי הלילה (בין ראשון לשני) הבהירו זאת שוב.

ברוקלין מתבזה, שיקגו הושפלה, הת'אנדר טיילו

ג'ייסון קיד, מאמן ברוקלין נטס. AP
איך עוצרים את המפולת? קיד/AP

אחת הקבוצות שנמצאות בצרות יותר מכולן היא ברוקלין. שום דבר לא עובד כרגע עבור הנטס, שספגו הפסד חמישי רצוף וירדו למאזן 10:3 ולמקום האחרון בבית, אחרי 109:97 בבית נגד דטרויט. "הזמנים האלה קשים. אנחנו הקבוצה הגרועה בליגה ברבע השלישי וזה לא מקובל", הודה קווין גארנט, ששוב היה חלש וסיים עם ארבע נקודות בלבד. "אנחנו חייבים להישאר חזקים", הוסיף המאמן ג'ייסון קיד. "חפרנו לעצמנו בור גדול", סיכם פול פירס, "הפציעות לא משנות כלום. אנחנו חזקים מספיק כדי לנצח משחקים כאלה".

קווין גארנט שחקן ברוקלין נטס. AP
זה נהיה רע מיום ליום. גארנט/AP

שיקגו שוב גילתה שהחיים יהיו קשים בלי דרק רוז. הבולס קלעו תשע נקודות ברבע האחרון וחטפו 121:82 בלוס אנג'לס מהקליפרס. אצל המנצחת, כריס פול (16 נקודות, 17 אסיסטים) ובלייק גריפין (15 נקודות, 12 ריבאונדים) ממשיכים ביכולת המצוינת ומובילים את הקבוצה לניצחון הגדול ביותר בתולדותיה והכי גדול של קבוצה כלשהי בליגה העונה. דוק ריברס אמר: "התנפלנו עליהם כל כך מהר ואני בטוח שהייתה לזה השפעה מנטלית. לאבד את רוז לא עובר סתם ככה. שיחקנו מדהים ומעט מאוד קבוצות היו יכולות להתמודד מולנו במצב כזה".

בשיקגו ניסו להתחיל להתרגל לחיים שאחרי רוז: "עשינו את זה בעבר. זו כבר השנה השלישית שהוא פצוע ואנחנו מנוסים בזה. חייבים להילחם. המחויבות היא הצעד הראשון". ג'ואקים נואה הוסיף: "קשה לכולנו שדרק בחוץ. אנחנו מאחלים לו את כל הטוב שאפשר ונראה מה יהיה. דרק הוא חלק גדול מהקבוצה הזו".

* ה-82:121 של לוס אנג'לס קליפרס על שיקגו היה גם הניצחון הגדול ביותר שלהם על הבולס. הקודם היה 95:128 בפברואר 1981, כשהקבוצה עוד הייתה בסן דייגו. אגב, מי שהוליך את הקלעים אז היה ג'ו בריאנט, אביו של קובי.

* פיניקס הפכה לקבוצה הראשונה מאז נובמבר 1977 שמנצחת למרות שהיא קולעת נקודה בודדה מהקו (הלילה 1 מ-3). בפעם הקודמת שזה קרה ניו אורלינס ג'אז ניצחה את יוסטון רוקטס 101:103. "פיסטול פיט" מארביץ' קלע את אותה נקודה בדרך ל-39 בסך הכול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully