וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי בלינקו: "לא יודע למה לא סופרים אותנו"

25.11.2013 / 11:05

מאמן נתניה, שעלתה למאזן של 3:4 אחרי הניצחון בגן נר מאמין בקבוצתו: "אנחנו עוד לא משחקים הכי טוב שאנחנו יכולים"

עירוני נס ציונה נחשבת לסנסציה הגדולה של ליגת העל מפתיחת העונה, כך שלא מעט אנשים מתעלמים מפתיחת העונה הנהדרת של ברק נתניה. הקבוצה של רובי בלינקו שסומנה כאחת המועמדות לירידה בסיום העונה השיגה אמש (ראשון) את ניצחונה הרביעי בשבעה משחקים, 63:73 על גלבוע/גליל בחוץ, והיא מחזיקה במאזן זהה לזה של מכבי תל אביב.

מאמן ברק נתניה רובי בלינקו. ברני ארדוב
אותו מאזן כמו מכבי תל אביב. רובי בלינקו/ברני ארדוב

"אני לא יודע למה או איך לא סופרים אותנו, יכול להיות שהמשחק נגד הרצליה השאיר כזה רושם שאנשים מחקו אותנו אבל בסך הכל זה היה משחק אחד רע", אמר הבוקר בלינקו לוואלה! ספורט, "אחרי אשדוד נפצע לנו השחקן הכי חשוב (ג'וליאן מילס, א.ש) וכל הזמן היינו עם הרכבים שונים. הבאנו זר לחילוף עד שייצבנו את הסגל שלנו ועשינו את החילוף של קני בוינטון עם דוואן רובינסון וזה מוכיח את עצמו. עם הסגל החדש הזה אנחנו נראים הרבה יותר טוב ויכולים להראות הרבה יותר טוב כי אנחנו לא ממש מגובשים ועוד לא משחקים הכי טוב שאנחנו יכולים, וזה מה שמעודד אותי כי טווח ההשתפרות שלנו גדול".

אחד הנתונים המשמעותיים לגבי נתניה נוגע למילס, ששיחק עד כה רק בשלושה משחקי ליגה ושני משחקי הכנה, בכולם הקבוצה ניצחה, "ג'וליאן מילס מאוד משמעותי כי הוא שחקן שתורם בכל האספקטים על המגרש ולא רק בנושא צבירת הנקודות, ובגלל זה הבאנו אותו", מוסיף המאמן, "הוא יכול לצבור נקודות, אבל הוא הדבק ההגנתי של הקבוצה הזאת, הוא מקריב את הגוף שלו ואת עצמו בשביל הקבוצה וגם בהתקפה הוא לא מכריח וכמעט ולא עושה טעויות. הוא ריבאונדר מצוין, שחקן קבוצתי, בן אדם חיובי, והתרומה שלו ענקית".

בלינקו ממשיך ומתייחס ליכולת של הקבוצה שלו עד כה ולעובדה שהם נמצאים מעל הציפיות של התקשורת, "אני לא יודע אם פתיחת העונה הזאת מעבר לציפיות שלנו. היינו פסע ממאזן של 2:5, ולא 3:4, אם היינו קולעים את העונשין בחולון, אז היינו עכשיו מאזן של 2:5. אני סומך על התקשורת שימשיכו לעשות אותנו אנדרדוג. שאתמול בחדשות הספורט מתחילים ואומרים הקבוצה המאוד לא יציבה מנתניה, מה לא יציב בנו? חוץ מההפסד להרצליה מה לא יציב פה? הפסדנו 11 הפרש, נקודה בחולון וניצחנו ארבעה משחקים, מה לא יציב פה?".

ג'וליאן מילס אליצור אשקלון. קובי אליהו
"שחקן שתורם בכל האספקטים של המשחק". ג'וליאן מילס/קובי אליהו

בנתניה לא רצו להתייחס יותר מדי להחלטה של מנהלת הליגה לקבוע את משחק ההשלמה שלהם עם מכבי חיפה מהמחזור הראשון ליום שישי הקרוב, לאחר שמאמן חיפה דני פרנקו התבטא בנושא אמש. בקבוצה טוענים כי לחיפה הוצעו הרבה מאוד תאריכים אותם הם דחו, וכי הטענות שלהם לא מובנות. "אני שמח שיש לי את הניסיון לא להכנס לתוך המערבולת הזאת. זה לא העניין שלי", הגיב בלינקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully