וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב על אוהדי בית"ר ירושלים: "פגוע מהם באופן אישי"

25.11.2013 / 11:07

אחרי הקללות ושריקות הבוז, הבעלים יוצא נגד התנהגות הקהל: ”מתקשה להבין ולקבל את זה. לאור הקשיים, אני מרוצה מאלי כהן. עתידו לא עומד על הפרק. בלי תמיכה, יהיה לי קשה”. עוד מהבעלים: ”מתכוון לחזק את הקבוצה בחלון ההעברות”

one

בבית"ר ירושלים החליטו לא לקבל החלטות נמהרות ולנסות למצוא פתרונות בסבלנות אחרי שני הפסדים ברציפות. הקבוצה מתכוננת למשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שבת, והבעלים אלי טביב הביע היום (שני) אכזבה מהתנהגות הקהל והאוהדים.

"חשוב לי מאוד שהקהל של בית"ר ירושלים, שהוכיח את עצמו עד כה בתמיכתו האדירה, יבין ויפנים את המצב", הצהיר טביב, "כשהגעתי לכאן הצהרתי כי לי יש את הסבלנות בתהליך הבנייה. אני מודע לעובדה שהיכולת שהקבוצה מציגה לא משביעה את רצון כל אוהבי הקבוצה ולא כך צריכה בית"ר להיראות.

בעלים בית"ר ירושלים, אלי טביב. טל לוי
לא מקובל עליו. טביב/טל לוי

"עם זאת, הגירעונות העצומים אליהם נקלע המועדון והמועד המאוחר בו עבר המועדון לידי לא אפשר לי להביא את אותם השחקנים כדי להעמיד את הקבוצה אליה שאפתי. הושקעו, מושקעים ויושקעו כאן סכומים אדירים של כסף על מנת להבריא את המועדון מהמצב בו הוא היה שרוי אך זה לפני חצי שנה, ובחלון ההעברות הקרוב בכוונתי לחזק את הקבוצה.

"אני רואה באוהדים שותפים אמיתיים שלי לדרך ולכן לא מובנים לי חוסר הסבלנות והסובלנות. אני פגוע באופן אישי כאשר אני שומע את השריקות והקריאות כבר בדקות הראשונות של כל משחק בו קצת קשה לקבוצה, אני מתקשה להבין ולקבל זאת.

"נושא עמדת המאמן כלל לא עומד על הפרק, כאמור אני מודע לקשיים ולכן אני מרוצה מעבודתו של אלי כהן. אנחנו רק בתחילת הדרך וללא תמיכה שאיננה מסויגת, יהיה לי קשה להצעיד את בית?ר למקומות אליהם המועדון ראוי".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
גם הם תחת ביקורת. אוהדי בית"ר ירושלים/קובי אליהו

בקבוצה אמרו אמש: "האוהדים לא נמצאים כאן ביום-יום ולא יודעים שהבעיות הן הרבה מעבר למאמן. בכדורגל אין חסינות לאף אחד וכמו שרוצים את הראש של המאמן, יכול להיות שיהיה זעזוע בינואר וחצי הרכב יוחלף. כולם כאן צריכים לקחת אחריות ולהבין שהם בבית"ר ירושלים, מי שלא יבין את זה יצטער".

בבית"ר התייחסו גם לאוהדים: "יש להם את כל הסיבות בעולם להיות מאוכזבים ומתוסכלים אחרי מה שהם ראו, אבל גם הם צריכים לעשות חשבון נפש. לא יכול להיות שאחרי שמונה דקות חלשות, פרט לכמה מאות שמעודדים ביציע המזרחי, אצטדיון שלם מקלל. זו קבוצה צעירה וכל השחקנים נלחצים ומתקשים עוד יותר לתפקד. צריך לתת שקט גם שהקבוצה לא מתפקדת. לא נהיה קבוצת צמרת השנה והגיע הזמן שיפנימו את זה ויהיו קצת יותר סבלניים. הם נותנים את הנשמה השנה, אבל נותנים לאנשים קיצוניים ומסיתים להוביל ולהיות הכלי הכי טוב של היריבות. אם השחקנים מרגישים יותר ביטחון כשהם משחקים מחוץ לטדי, גם הקהל צריך לעשות חשבון נפש".

במועדון היה מי שרצה לראות את השחקנים לא זוכים ליום חופש היום, אך בצוות המקצועי התנגדו ואמרו: "היום חופש הזה הוא לא מתנה לשחקנים. זה הדבר הכי נכון פיזית עבור הגוף שלהם ועבור הקבוצה. לא נפגע בשחקנים ובקבוצה, צריך לעשות את הדברים הנכונים ולא להשתגע".

בתוך כך, בבית"ר ירושלים כבר מתכננים להתחזק בלפחות שלושה שחקנים בינואר. קשר הנבחרת הצעירה, רועי קהת, עשוי להצטרף בינואר לאחר שמבירור שנערך עולה שיש לו סעיף שחרור ממכבי יבנה. כמו כן הקבוצה תפנה את תשומת ליבה לשחקנים שעשויים להשתחרר ממכבי תל אביב וממכבי חיפה, לדוגמה משה לוגסי ודינו אנדלובו. במקביל, אנשי הצוות המקצועי עוקבים אחרי קשרים אחוריים זרים במטרה למצוא שחקן שיוכל לשדרג את מרכז הקישור בצורה משמעותית. דייגו קצ'ובה הברזילאי, שמתאמן עם הקבוצה, עשוי להיות מוחתם על חוזה לחודשייםף, ד למועד ההעברות בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully