וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לא מחפש תמיכה מההנהלה, מבין מה קורה פה"

24.11.2013 / 20:54

מכבי תל אביב מחכה לאילת (ב', 20:45, 5+ לייב), בלאט מודה ש"עבר סופ"ש לא טוב", ומספר: "כואב לי, צריך לעמוד בלחצים"

קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה הערב (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל אילת מחר (ב', 20:45, 5+ לייב). לחלק מחברי ההנהלה טענות קשות כלפי המאמן דייויד בלאט, ולכולם ברור כי כל הפסד יכול לגרום לזעזוע במערכת. יוגב אוחיון, שסובב את קרסולו ביום חמישי, התאמן הערב וצפוי לשחק מחר. דווין סמית' יקבל מנוחה.

מכבי תל אביב: אלכס טיוס וג'ייק כהן יושאלו?

דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ימים לא קלים. בלאט/קובי אליהו

כידוע, בשלב זה הוחלט במכבי להשהות כל מהלך דרסטי ולהמתין להתפתחויות. "יש מתח באוויר", העידו גורמים במכבי, "המצב בהחלט קריטי". כמו כן, במכבי ממשיכים לחפש קבוצות פוטנציאליות שיקלטו את יובל נעימי ו/או ג'ייק כהן, אולם גם אלכס טיוס עשוי למצוא עצמו מושאל, בקונסטלציה מסוימת.

המאמן דייויד בלאט אמר לקראת המשחק: "מה עושים ברגעים כאלו? צריך לנצח. היה לנו שבוע קשה ולא טוב. הרבה דברים לא הלכו, לא פיזית ולא מנטלית. אני לא אעמוד ואתחיל לתרץ, כי לא עשינו את העבודה כפי שצריך, ואי אפשר להתעלם מזה. צריך לחזור ליסודות, לתשוקה במשחק, ואם נתחיל לשחק באינטנסיביות ובמהירויות המתאימות לקבוצה, המצב יתהפך עוד פעם.

"למה זה קורה? עייפות פיזית, ארבעה משחקים בשמונה או תשעה ימים, ירידה דרסטית בתקופה של כמה מהשחקנים המרכזיים שלנו, ואיזושהי נפילה מנטלית שאנחנו צריכים למנוע בעתיד. אסור שזה יקרה, כי זה עולה לנו ביוקר".

המאמן סיפר על התקופה שעוברת על הקבוצה לאחר ההפסדים: "המשחק מול הפועל תל אביבי היה נפילה בכל מובן המילה, המשחק מול קוצ'ה? עוד סל או שניים לכאן או לשם אתה מנצח את המשחק. אבל זה יכול להתהפך וזה יתהפך".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
טייריס רייס, ריקי היקמן, סילבן לנדסברג, ג'ייק כהן, יובל נעימי, מכבי תל אביב בכדורסל. קובי אליהו
המצב רוח טוב, הכדורסל פחות. אימון מכבי, הערב/קובי אליהו

על הטענות לגבי חדר הלבשה אדיש וכבוי של הצהובים, אמר בלאט: "אני לא יודע אם זה ביקורות או דיעה, עברתי הרבה מאוד קבוצות, ואני יכול להגיד כי מה שאנחנו עוברים באימונים לא מעיד על כך. אבל להתאמן טוב לא שווה כלום אם אתה לא מנצח ואם אתה לא מראה את זה גם במשחקים.

"מכבי זו מערכת שתמיד מתמודדת עם ציפיות ולחצים. מי שנמצא פה חייב להיות מוכן לצד הזה של העסק, להתמודד ולהצליח בתוך זה. מחר זה משחק מאוד חשוב מול אילת, אבל אנחנו צריכים לקחת את עצמנו בידיים ולמצוא את הדרך לנצח משחקים ממחר".

שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. קובי אליהו
אימון מכבי, הערב/קובי אליהו

בלאט נשאל לגבי סופשבוע שעבר עליו, והאם הוא קרא את הנאמר בתקשורות: "זו שאלה מאוד 'מקצועית', סוף השבוע עבר כמו שאני עובר כמעט כל סוף שבוע: עובד, מתכונן. להגיד שאני מרגיש טוב? אני בהחלט לא יכול להגיד את זה. כי אני כואב את המצב יותר מכל, אני לא פה יום אחד, מי שמבין מה שקורה זה בטח אני. אבל תפקידי, וגם אחריותי, זה לא לשקוע בתוך כל הרעשים מסביב, אלא לעבוד ולהחזיר אותנו לאיפה שהיינו רק לפני שבוע".

לשאלה האם בלאט מרגיש שההנהלה עומדת מאחוריו, השיב המאמן: "אתם לא מדברים עם מישהו שהוא חדש במערכת. כולנו באותה סירה ורוצים לצאת מזה וזה המסר שאני מקבל מההנהלה. אני לא מחפש תמיכה, אני יודע מה אני צריך לעשות ומה הקבוצה צריכה לעשות, אבל האנשים במערכת מאוחדים מאוד".

משמאל: אלכס טיוס, דווין סמית, ג'ו אינגלס, שון ג'יימס, שחקני מכבי תל אביב בכדורסל. קובי אליהו
אימון מכבי, הערב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully