וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "אני לא מופתע מהמקום שבו רעננה נמצאת"

24.11.2013 / 18:19

עוזר מאמן רעננה מרוצה: "אומרים שאין אצלנו אקשן, אבל יש חדר הלבשה למופת". על ינואר: "נרצה להתחזק ב-2-3 שחקנים"

one

הפתעת העונה עד כה הפועל רעננה המשיכה גם אתמול (שבת) להדהים את שאר הליגה עם 0:3 לרשת של מ.ס אשדוד ושוב תפסה לה מקום גבוה מאוד בצמרת. עם זאת, במועדון ביקשו למרות הניצחון המרשים להישאר עם הרגליים למטה ולא לצאת בהצהרות. יחד עם מנחם קורצקי שמקבל לא מעט קרדיט עובד עוזרו חיים סילבס שממעט לדבר העונה בתקשורת, וגם עליו יש לא מעט מילים חמות במועדון, אך הוא כמו שאר האנשים ברעננה מנסה להישאר צנוע.

שחקני הפועל רעננה חוגגים. ברני ארדוב
"לא מפתיע אותי שאנחנו נמצאים גבוה בטבלה". שחקני רעננה/ברני ארדוב

"פלייאוף עליון? באמת שאנחנו כרגע לא מסתכלים כל כך רחוק", טוען עוזר המאמן. "נכון שיש לנו קבוצה טובה ואנחנו עושים התקדמות בכל שבוע, אבל למדתי בכדורגל לא לסמן מטרות רחוקות אלא לחשוב בכל פעם צעד אחד קדימה. ברור שאנחנו רוצים להגיע לשם וזה יהיה הישג גדול, אבל זה עדיין מוקדם מאוד לדבר על זה".

על מעמדה של רעננה בחבורת הצמרת אמר סילבס: "כרגע אני לא מופתע מהמקום שבו הקבוצה נמצאת. אם היו אומרים לי בתחילת העונה שבמחזור העשירי נהיה במקום השלישי, לא הייתי מאמין לזה כל כך, אבל עם איך שהקבוצה נבנתה ועם ההתקדמות שלה מדי שבוע והרצינות של השחקנים יחד עם הרצון שלהם ללמוד ולהתקדם, לא מפתיע אותי שאנחנו נמצאים גבוה בטבלה. אומרים שמשעמם אצלנו ברעננה, שאין אקשן, אבל יש חדר הלבשה למופת ושחקנים שכיף לעבוד איתם. אני רק מקווה שהדברים ימשיכו להיות כך".

על הכוונות של רעננה לחלון ההעברות הוסיף עוזר המאמן: "אין מועמדים ספציפיים לקבוצה, אבל בהחלט נרצה לחזק את הסגל בינואר עם עוד שניים או שלושה שחקנים כדי שנמשיך לשמור על אותה רמה גם בחלק השני של העונה". לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ברעננה קיימת שביעות רצון גדולה ואין כוונה מצד הצוות המקצועי לערוך שינוים מיוחדים בהרכב או במערך. מי שעשוי לחזור לעמדת המגן הימני הוא עדי נמני שלא היה בסגל אמש בשל הרחקה, וזאת על חשבונו של גיא ליפקה שהחליפו באותה עמדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully