וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "יש פה תלכיד שחקנים שמגיע להם שאפו ענקי"

23.11.2013 / 20:50

מאמן רעננה חגג אחרי הניצחון על אשדוד: "תמיד אמרתי שאנחנו לא מממשים את הפוטנציאל". ניר קלינגר: "חוסר היציבות בעוכרינו"

one

הפועל רעננה ממשיכה להיות ההפתעה הכי נעימה עד כה בליגת העל והערב (שבת) נתנה הקבוצה של מנחם קורצקי עוד הצגה והביסה 0:3 את מ.ס אשדוד. רעננה רשמה משחק רביעי רצוף ללא ספיגה ועלתה עד המקום השלישי בעקבות הניצחון הזה. אשדוד מנגד, המשיכה את חוסר היציבות המשווע שלה ולעומת הצגות ומשחקים טובים באצטדיונה הביתי, הקבוצה של ניר קלינגר המשיכה את המפלות שלה במשחקי החוץ והיא עדיין ללא ניצחון חוץ העונה.

מנחם קורצקי מאמן הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
יופי של עונה. קורצקי/קובי אליהו

"מבחינתי זה רק 17 נקודות ולא מעניין המיקום. 17 נקודות זה בריחה מהתחתית וממרכז טבלה", כך אמר בסיום מנחם קורצקי, מאמן רעננה שהתייחס לעובדה שרעננה העפילה למקום השלישי.

על המשחק עצמו אמר קורצקי: "לא הלך חלק, אולי זה רק היה נראה קל אבל מגיע קרדיט גדול לשחקנים שלי שבאים כל משחק ולא רק המשחק הזה ונותנים הכל. המשחק הזה הראינו את היכולות ההתקפיות שלנו ויש לנו כאלה, תמיד אמרתי שאנחנו עדיין לא מממשים את הפוטנציאל שלנו. רצינו לאסוף נקודות ולצבור ביטחון בהגנה ואז גם ידענו שיילך טוב בהתקפה".

קורצקי התייחס למשחק הקרוב שמצפה לקבוצתו מול מכבי תל אביב האלופה והמוליכה ואמר: "מכבי זה סיפור אחר לגמרי ואנחנו נערך בהתאם, אבל תן לנו לחגוג קצת עד שבוע הבא".

מאמן רעננה התייחס לעובדה שכל השחקנים הזרים כבשו ומציגים העונה יכולת טובה מאוד, ואמר: "קודם כל הם מראים מחוייבות שזה מאוד חשוב עבור שחקנים זרים, את היכולות אנחנו ידענו שיש להם אבל זה לא רק הזרים זה תלכיד של שחקנים שמגיע להם שאפו ענקי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
לא פוגע מחוץ לאשדוד. קלינגר/ניב אהרונסון

מהצד השני, מאמנה של אשדוד ניר קלינגר ניסה לספק הסברים אחרי עוד הפסד: "לגבי המשחק של היום אין לי הרבה תירוצים והסברים, שיחקנו לא טוב. היו לנו דקות טובות בסיום החצי הראשון שבהם הייתה לנו הזדמנות אחת שהיינו חייבים להבקיע כיוון שרעננה היא קבוצה שאם אתה מבקיע מולה היא יוצאת מהר מתבנית המשחק שלה ובמקום להבקיע ספגנו גול דקה 45"

קלינגר הוסיף: "לא שיחקנו טוב, לא הגיע לנו לנצח, אין תירוצים ואנחנו מסתכלים קדימה. על היכולת החלשה במשחקי החוץ, אמר: "מתוך חמישה משחקים לקחנו נקודה אחת שזו תופעה שלא התחילה היום ולא תיגמר היום. אנחנו מודעים לה ומנסים בכל כוחנו לעבוד, לדבר להשתמש בטכניקות וטקטיקות כדי להיכנס לראש של השחקנים. כרגע זה לא עובד אבל זה גם ייפתר".

קלינגר הוסיף: "אנחנו צריכים קודם כל לחפש יציבות, אין מה לחשוש. כדורגל וחששות הם לא דברים שהולכים טוב יחד. מצד שני אנחנו בהחלט מודעים לכך שהליגה צפופה מאוד והרבה קבוצות קרובות אחת לשנייה. שני ניצחונות ואתה למעלה ושני הפסדים ואתה למטה. חוסר היציבות בהחלט בעוכרינו וננסה לייצר יותר יציבות בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully